حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرانی‌ها چقدر از شبکه اجتماعی استفاده می کنند؟

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

مدت زمان زیادی از خلق اولین شبکه اجتماعی نمی‌گذرد اما با این حال افراد زیادی در سراسر جهان از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند و حتی گاه به آن معتاد می‌شوند. کشور ما نیز از این امر مستثنی نیست و در هر خانه‌ای می‌توان افرادی را یافت که عضو یکی از این شبکه‌های اجتماعی هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم ایرانی‌ها چقدر از شبکه اجتماعی استفاده می کنند؟

به تازگی مرکز آمار، اعداد و ارقامی را از سرانه به کارگیری شبکه های اجتماعی در ایران منتشر کرده است. بر طبق این گزارش سرانه روزانه استفاده ایرانی‌ها از شبکه‌های اجتماعی حدود یک ساعت و چهار دقیقه است و ۹۴ درصد از اعضای فعال در این شبکه‌ها از تلگرام استفاده می‌کنند.

۹۴ درصد از اعضای فعال در این شبکه‌های اجتماعی از تلگرام استفاده می‌کنند

آپدیت تلگرام

آپدیت تلگرام

آماری که اخیراً مرکز آمار از وضعیت فرهنگی رفتاری خانوارهای ایرانی در سال ۱۳۹۶ منتشر کرده نشان می‌دهد که ۴۷ درصد از افراد ۱۵ ساله و بیشتر در شبکه‌های اجتماعی عضو بوده‌اند و ۵۳ درصد نیز در این شبکه‌ها عضویتی ندارند.

این در حالی است که از افرادی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند ۹۴.۵ درصد از تلگرام، ۴۳.۱ اینستاگرام، ۲۴.۳ واتس‌اپ و ۱۵.۴ درصد در سایر شبکه‌ها فعال هستند.

البته باید یادآور شد که این آمار مربوط به سال 96 است و مطمئنا در سال 97 این اعداد تغییر خواهند کرد که شاید از افزایش به کارگیری این شبکه‌ها توسط ایرانیان حکایت داشته باشد.

نظر شما چیست؟ از کدام شبکه اجتماعی به صورت غالب استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

تلگرام اینستا فیسبوک

Amin B3DA

و حدود 0/00001 درصد هم از پیامرسانهای(جاسوس) بومی 😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)