حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الکترونیک آرتز (EA) آی پی کاربران ایرانی را بست

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، بازی

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده بازی‌های کامپیوتری، اخیرا آی پی کاربران ایرانی را مسدود کرده است و کاربران برای دسترسی به سرور بازی Apex Legends با ارور مواجه می‌شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

الکترونیک آرتز که با مخفف EA شناخته می‌شود، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده بازی‌های کامپیوتری شناخته می‌رود که به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان به بازی های کامپیوتری اعم از کاربران ایرانی از آن استقبال می‌کنند.

برای مثال بازی تازه منتشر شده Apex Legends به سرعت به یکی از بازی‌های مورد علاقه کاربران ایرانی تبدیل شده است، اما اخیرا بسیاری از کاربران ایرانی برای دسترسی به محصولات این شرکت با مشکل مواجه شده‌اند.

پس از بررسی مشخص شد که الکترونیک آرتز به طور کلی آی پی تمامی کاربران ایرانی را مسدود کرده است و کاربران با ارور مربوط به عدم اتصال به سرور روبه‌رو می‌شوند.

متن ارور بازی Apex Legends

unable to connect EA Servers. please check your internet connection and try again. See ea.com/unable-to-connect for more information

بازی اپکس لجندز

بازی اپکس لجندز

مکاتبه با پشتیبانی الکترونیک آرتز برای پیگیری قطع شدن بازی Apex Legends

شخصی با نام نیلوفر ابراهیم پور، که خود را یک خبرنگار ایرانی در حوزه بازی های ویدیویی معرفی کرده است با کوین آنجلو (Kevin Angelo)، مسئول پشتیبانی الکترونیک آرتز مکاتبه‌ای را انجام داده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

کوین آنجلو: «از اینکه با بخش پشتیبانی شرکت الکترونیک آرتز تماس برقرار کرده‌اید، متشکرم، من کوین آنجلو هستیم.»

نیلوفر ابراهیمی: «سلام، من یک خبرنگار ایرانی در حوزه بازی‌های ویدیویی هستم. بسیاری از کاربران ایرانی برای اتصال به سرورهای بازی Apex Legend دچار مشکل شدند. آن‌ها با پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و سایر پلتفرم‌ها چون کامپیوترهای شخصی نمی‌توانند به سرورهای این بازی متصل شوند. در گذشته چنین مشکلی وجود نداشت، اما از امروز کاربران برای متصل شدن به سرور بازی Apex Legend دچار مشکل شدند.

کاربران ایرانی به شرکت الکترونیک آرتز و به خصوص استودیوی ریسپاون (Respawn) علاقه دارند. در شرایط فعلی بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های این شرکت نگران شده‌اند و اگر این مشکل به تحریم‌های آمریکا مربوط باشد، بدون شک به یک مشکل اساسی برای کاربران ایرانی تبدیل می‌شود. کاربران ایرانی به بازی‌های کامپیوتری و به ویژه هنر هشتم این دنیا علاقه‌مندند و فقط خواهان لذت بردن از آن هستند. ممنون می‌شوم به این ایمیل پاسخ دهید تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.»

کوین آنجلو: «عذر می‌خوام. در این زمینه نمی‌توانیم به شما کمک کنیم. من به ناچار باید این مکالمه را به پایان برسانم.»

شما بازی Apex Legends را بازی می کنید؟ نظر شما درباره این تصمیم EA چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

دمشون گرم خوب بستن
بازی کامیپوتری ساخت شیطان بزرگه
و ایکس باکس هم ساخت اونه چ معنی داره
جای سران دولت بودم((دانشجویان فدایی با دستور خوینی)) ی ۱۳ ابان دیگه میزدم هرچی ایکس باکس میشکستم تا مشتی محکم بر دهان شیطان و عوامل پشت صحنش باشه
میخان شهامت کاذب ایجاد کنن در جوانان

amoosaeed

خدا قوت ..
از درون فیلتر از بیرون تحریم ..

pedram_01

داریم به یه جایی میرسیم که هیچ نسلی دیگ روش نمیشه جلو ما بگه نسل سوخته بودیم . 😂😂 .

hamidflh

از دستاوردهای ۴۰ سالست..
۴۰ سال عزت و سربلندی و اقتدار :/

Amin B3DA

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند….. 😂😂😂 #طنز40ساله

silver30

خوب کاری کردن.این هفتاد هشتاد میلیون پیپل گند زدن به تمام قوانین طبیعی و غیر طبیعی دنیا.

Naranj

ما میگیم مرگ بر اونا بعد انتظار داریم به ما خدمات بدن؟!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)