حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین موبایل های شیائومی در بازاز ایران (زمستان ۹۷)

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شیائومی یک شرکت الکترونیک چینی است که مقر آن در پکن است. Xiaomi نخستین گوشی هوشمند خود را در اوت ۲۰۱۱ رونمایی کرد و به سرعت سهم بازار خود را در چین به دست آورد و به بزرگترین شرکت تلفن هوشمند کشور در سال ۲۰۱۴ تبدیل شد.

به گفته پژوهشگر بازار International Data Corporation، این شرکت در حال حاضر چهارمین شرکت بزرگ تولید گوشی های هوشمند در جهان است. در حالی که این یک موقعیت قابل توجه است.در سال ۲۰۱۷، فروش Xiaomi بیش از ۶۷ درصد از سال قبل افزایش پیدا کرد و برخی آن را ‘فینیکس چین’ نامیدند.

جدیدترین موبایل های شیائومی در بازاز ایران (زمستان ۹۷)

همانند بسیاری از شرکت ها،شیائومی می خواهد گوشی های هوشمند خود را با برترین و به روزترین تکنولوژی برای کاربران خود تولید کند، به خاطر همین است که گاهی اوقات به عنوان ‘اپل چین’ نامیده می شود.

 

شیائومی رد می نوت ۷ :


شیائومی رد می نوت ۷ اولین تلفن هوشمند این شرکت است که با یک دوربین عقب ۴۸MP با سنسور سونی IMX586 عرضه می شود. علاوه بر این، این گوشی نیز اولین گوشی هوشمند است که توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 657 طراحی شده است. این پردازنده جدید از Qualcomm گفته می شود که نسبت به Snapdragon 710 نسبت به Snapdragon 710 کمی قدرتمند است. با توجه به اینکه این یک گوشی اقتصادی است ،کوالکوم این چیپست را همراه با یک GPU کندتر همراه کرده است. تولید کننده چیپست همچنین از پردازش تولید ۱۱nm با هزینه ای مناسب برای گوشی هوشمند استفاده کرده است.

این گوشی در ۱۰ ژانویه در اولین کنفرانس کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد در حالی که گفته شد Redmi به عنوان برند جدید این شرکت بطور مستقل به روند تولید خود ادامه خواهد داد.که اولین ارمغان این زیر مجموعه جدید شیائومی گوشی فوق العاده شیائومی رد می نوت ۷ است.

نمایشگر ردمی نوت ۷:

از لحاظ طراحی، شیائومی رد می نوت ۷ عناصر محبوب کاربران مانند ‘رنگ گرادیان’ و ‘صفحه نمایش قطره’ را در این محصول رعایت کرده است. در قسمت جلوی بدنه، شیائومی رد می Note 7 از یک صفحه نمایش ۶/۶ اینچی FHD + استفاده می کند که نمایشگر دارای ناچ است، زیرا روند Notch احتمالا در سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد یافت. ما شاهد دو نوع ناچ بودیم که مستطیل شکل آن اولین بار توسط آیفون X به ارمغان آورده شد و در حال حاضر قطره آب جدید که فضای بیشتری در صفحه نمایش را در اختیار کاربر قرار میدهد و همچنین بهتر از آن برش مستطیلی به نظر می رسد . Lei Jun همچنین در کنفرانس مطبوعاتی خاطر نشان ساخت که حاشیه شیائومی Redmi Note 7 تنها ۱٫۹۵ میلیمتر است.

شیائومی رد می Note 7 از یک صفحه نمایش ۶/۶ اینچی FHD + استفاده می کند که نمایشگر دارای ناچ است، زیرا روند Notch احتمالا در سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد یافت. ما شاهد دو نوع ناچ بودیم که مستطیل شکل آن اولین بار توسط آیفون X به ارمغان آورده شد و در حال حاضر قطره آب جدید که فضای بیشتری در صفحه نمایش را در اختیار کاربر قرار میدهد و همچنین بهتر از آن برش مستطیلی به نظر می رسد .

دوربین ردمی‌ نوت ۷:

دوربین عقب برجسته ترین خصوصیت شیائومی رد می Note 7 و  شیائومی Redmi Note 7 Pro است. برای اپتیک، شیائومی Redmi note 7 همراه با یک دوربین دوگانه همراه است که شامل یک سنسور اولیه ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 و پیکسل ۰٫۸ میکرون است که ادعا می شود قابلیت عکس گرفتن معادل یک عکس ۱۲ مگاپیکسلی است با دوربین بزرگ که ۱٫۶ میکرون پیکسل همراه است . یک سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED نیز دارد. در جلو، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0، فوکوس اتوماتیک، زیبایی AI و بیشتر برای گرفتن عکسهای خوب و پرتره وجود دارد.

سخت افزار ردمی نوت ۷:

شیائومی ردمی نوت ۷ دارای Qualcomm Snapdragon 660 SOC است که یک چیپ ست Octa-Core با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز در حال اجرا بر روی هسته Kryo 260 است، که بیشتر همراه با Adreno 512 GPU، بلوتوث ۵٫۰ و DSP بهتر برای پردازش خروجی تصویر بهتر است.

این گوشی با ظرفیتهای ۳/۳۲ و دیگر ورژنهای ۴/۶۴ و ۶/۶۴ در بازار به فروش میرسد . همچنین گزینه ای برای گسترش ذخیره سازی از طریق کارت microSD وجود دارد.سایر ویژگی های گوشی هوشمند شامل اسکنر اثر انگشت عقب، جک صوتی ۳٫۵ میلی متری با برخی تنظیمات سفارشی برای خروجی صوتی بهتر و باتری با ظرفیت فوق العاده ۴۰۰۰ میلی آمپر میباشد

برای مشاهده بهترین قیمت شیائومی رد می نوت ۷ روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت شیائومی رد می نوت ۷

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

شیائومی رد می نوت ۶ پرو :

تقریبا نه ماه از زمان انتشار سری شیائومی رد می نوت ۵ میگذرد و زمان ارتقاء آن فرا رسیده است. شیائومی رد می نوت ۶ پرو در حال حاضر رونمایی شده است، با ترکیبی از ویژگی های قابل تشخیص و بحث برانگیز در بازار، که دارای یک نمایشگر بدون حاشیه و دارای ناچ(بریدگی بالای صفحه) است.

این گوشی هوشمند با یک دوربین ارتقاع یافته همراه است و همچنین اولین سری از سریهای Redmi است که چهار دوربین را ارائه می دهد. گوشی هوشمند همچنین دارای صفحه نمایش همراه با ناچ است و گفته می شود یکی از بهترین در این بخش قیمتی است. در اینجا بررسی کامل ما از شیائومی ردمی نوت ۶ پرو  را مشاهده خواهید کرد.

نمایشگر ردمی نوت ۶ پرو :

صفحه نمایش ۶/۲۶ اینچ با قابلیت برش بالای صفحه احتمالا از ویژگی های مهم شیائومی رد می نوت ۶ پرو است. این  در مقابل صفحه نمایش شیائومی رد می نوت ۵ یک پیشرفت کامل است – حاشیه های اطراف کمتر شده است، تعداد پیکسل ها حتی بزرگتر شده است، و همچنین نسبت صفحه به بدنه در شیائومی Redmi Note 6  قابل توجه است.

شیائومی رد می نوت ۶pro دارای نمایشگر ۶٫۲۶ اینچی فوا اچ دی پلاس و  با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسل است. صفحه نمایش منحنی ۲٫۵ اینچ نسبت ابعاد ۱۹: ۹ را نشان می دهد و با یک لایه Corning Gorilla Glass از آن محافظت می شود. شیائومی هرگز شما را درباره کیفیت صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود ناامید نمی کند.

مثل همیشه شیائومی رد می ۶ پرو همچنین یک صفحه نمایش روشن با رنگهای زنده و نمایش خوب در زیر نور مستقیم خورشید را ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند با استفاده از دکمه جابجایی پنهان کردن ناچ بالای صفحه نمایش را انجام دهند.  صفحه نمایش بزرگ  آن ایده آل برای تماشای فیلم ها و نمایش های تلویزیونی است و زوایای دید آن نیز دقیق هستند.

صفحه نمایش کنتراست عمیق را فراهم می کند و متن و تصاویر نیز به همان اندازه شارپ و با رنگهای واقعی نمایش داده میشوند. در بخش صفحه نمایش، این گوشی هوشمند نمرات کامل را به عنوان یک تجربه خوب ارائه می دهد و یکی از بهترین ها در این بخش قیمت است.

 

دوربین ردمی نوت ۶ پرو :

شیائومی رد می نوت ۶ پرو دارای دوربین دوگانه در هر دو قسمت عقب و جلو است. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسل AI با دیافراگم f / 1.9 و فلاش LED است.همچنین دارای دوربین ثانویه با عمق ۵MP  نیز  دارد. دیافراگم گسترده تر دوربین عقب می تواند تصاویر شارپ و واضح را حتی در نور کم بگیرد. تصاویر گرفته شده در محیط داخلی و در نور کم روشن بود و نویز آن بسیار کم بود.یکی از چیزهایی که در مورد دوربین جالب است، قابلیت فوکوس آن است. دوربین  این گوشی  قادر به تمرکز بسیار سریع بر روی شی است.از سوی دیگر، تصاویر گرفته شده در طول روز روشن و پر از جزئیات دقیق بود.

این دستگاه همچنین دارای یک دوربین جلو دوگانه با سنسور اولیه ۲۰MP با تکنولوژی Super Pixel است که اندازه پیکسل موثر را افزایش می دهد. دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی است که به عکس عمق میدهد و برای گرفتن عکس های پرتره خوب مناسب است.دوربین جلو نیز به خوبی کار می کند و عکسهای سلفی خوبی میگیرد. عکس های پرتره  با استفاده از دوربین جلو بسیار چشمگیر هستند. عملکرد کلی دوربین این گوشی در میان گوشی های هوشمند با این رنج قیمت فوق العاده است.

سخت افزار ردمی نوت ۶ پرو:

شیائومی Redmi Note 6 pro توسط پردازنده همانند سلف خود طراحی شده است. گوشی هوشمند دارای یک پردازنده ۱٫۸ گیگاهرتزی هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 636 با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.کاربران با افزودن یک کارت microSD می توانند حافظه ذخیره سازی را گسترش دهند. در طول آزمایش ما از این گوشی  هوشمند، ما عملکرد آنرا بسیار روان یافتیم.همچین این گوشی سرعت خود را با باز کردن پشت سرهم اپلیکیشنها از دست نمیدهد.

شما می توانید بین برنامه ها به سهولت سوییچ کنید و در آن هیچ لگی وجود ندارد. تجربه بازی نیز خوب بود، اما تنها در صورتی که بازی های سنگین را بازی نکنید.این گوشی هوشمند همچنین دارای یک پوشش نانو پودر P2i است که دستگاه را از پاشیدن و نشتی آب در آن  محافظت می کند.

Snapdragon 636 در کلاس گوشیهای میان رده فوق العاده  است. و این پردازنده  بیش از اندازه کافی است، در حالی که گرافیک متعادل  Adreno 509 برای این صفحه نمایش ۱۰۸۰p خوب است. مزایای دیگر این گوشی عبارت است از فرایند تولید  ۱۴ نانومتری است که باعث کمتر گرم شدن آن میشود.

همچنین برای دیدن مشخصات و قیمت خوب شیائومی رد می نوت ۶ پرو از لینک زیر استفاده بفرمایید.

شیائومی رد می نوت ۶ پرو

 

شیائومی می ۸ لایت :

بعد از معرفی دو پرچمدار تحت خانواده شیائومی می ۸ توسط  شرکت شیائومی ، نوبت به آن رسید تا یک گوشی میان‌رده نیز از همین خانواده رونمایی شود. شیائومی این گوشی را در کنفرانس خبری اخیر خود معرفی کرد. شیائومی می ۸ لایت را باید یک مدل تقلیل یافته و البته ارزان‌تر نسبت به مدل پرچمدار شیائومی می ۸ و شیائومی می ۸ اس ای دانست که  چند ماه پیش معرفی شده اند . این میان رده‌ی قدرتمند و خوش ساخت به عنوان بزرگترین و ارزان ترین عضو سری Mi 8 شناخته می شود.

وجود دوربین دوگانه با قابلیت‌های هوش مصنوعی، ۶ گیگابایت رم و نمایشگر ۶٫۲ اینچی تنها بخشی از قابلیت‌های شیائومی Mi 8 Lite هستند. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی شیائومی Mi 8 Lite آشنا می‌شویم.

نمایشگر می ۸ لایت:

شیائومی می ۸ لایت دارای صفحه نمایش ۶٫۲۶  LCD با وضوح  ۲۲۸۰x 1080 پیکسل است و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز شده و نسبت ابعاد تصویر آن ۱۹:۹ است. این یک گوشی ناچ استایل بوده و در بالای صفحه نمایش آن، یک بریدگی وجود دارد.  اندازه صفحه نمایش شبیه شیائومی  Mi 8 و بزرگتر از شیائومی Mi 8 SE است . ابعاد شیائومی  Mi 8 Lite نیز شبیه  Mi 8 است ، اما خوش دست بودن آن کمتر از Mi 8 است که به دلیل طراحی شیشه ۲٫۵D است.

ناچ موجود در بالای نمایشگر این دستگاه نسبت به دیگر مدل های Mi 8 کوچک تر و زیباتر می باشد.نمایشگر این دستگاه از جنس IPS LCD با رزولوشن ۶٫۲۶ اینچ (فول اچ دی پلاس، ۲۲۸۰*۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ) بوده که نسبت به دیگر مدل های Mi 8 بزرگتر می باشد. حاشیه های این نمایشگر بسیار کوچک بوده و حتی حاشیه‌ی پایینی دستگاه هم نسبت به دیگر دستگاه های سری Mi 8 کوچکتر طراحی شده است، به طوری که نمایشگر Mi 8 Lite حدود ۸۲٫۵ درصد از سطح جلویی این اسمارت فون را می پوشاند که این عدد بسیار خوب است.

دوربین می ۸ لایت :

این گوشی با دوربین جلو ۲۴ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX576 همراه است که  از تکنولوژی ۴ در ۱ پشتیبانی میکند  و می تواند روشنایی تصویر را در  تاریکی افزایش دهد.در دوربین اصلی شیائومی می ۸ لایت نیز قابلیت‌های هوش مصنوعی وجود دارد. در بخش دوربین عقب،شیائومی Mi 8 Lite با دوربین عقب ۱۲MP + 5MP همراه است. دوربین ۱۲ مگاپیکسل سنسور سونی IMX363 را دریافت می کند. این دوربین ها دارای حالت پشتیبانی AI است که می تواند صحنه را برای بهبود نتایج بیشتر شناسایی و بهینه سازی کند. دوربین پشتی به لطف پشتیبانی از امکان شدت تارشدگی قابل تنظیم می‌تواند در زمان عکاسی پرتره، امکانات کنترلی بیشتری در اختیار کاربر قرار بدهد. دوربین اصلی شیائومی می ۸ لایت از قابلیت تشخیص منظره (و تغییر شرایط عکاسی بسته به آن‌ها) بهره برده و نسبت به قبل، دو حالت عکاسی پایین دریا و ساحل نیز بیشتر دارد.

از نمونه عکسها مشخص میشود که عملکرد دوربین برای شیائومی  رضایت بخش است. اگر چه در شرایط بسیار زیاد، کیفیت عکس خوب است. هیچ تصویر بیش از حد تاریک و یا روشن نیست . در عکسهای نزدیک، عملکرد شگفت آوری خواهید دید . به طور کلی دوربین اصلی Mi 8 Lite برای یک میان رده بسیار خوب و قابل قبول بوده و دوربین سلفی آن هم از بهترین های موجود در بازار می باشد.

سخت افزار می ۸ لایت :

شیائومی می ۸ لایت دارای چیپست Snapdragon 660 AIE است . این پردازنده با تکنولوژی ۱۴ نانومتری دارای ۸ هسته با حداکثر سرعت کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز می باشد که برای انجام کارهای روزمره و حتی برخی از بازی های سنگین به خوبی می توانید بر روی آن حساب باز کنید. مسئولیت پردازش های گرافیکی آن هم بر عهده‌ی واحد پردازش گرافیکی Adreno 512 می باشد..شیائومی Mi 8 lite با ۴ گیگابایت یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود، که مشخصات آن مشابه شیائومی Mi 6X است .

Mi 8 Lite ارزان ترین عضو از خانواده Mi می باشد که به مانند دیگر محصولات شیائومی قطعا ارزش خرید بالایی دارد. این دستگاه زیبا و بزرگ بوده و دوربین جلوی آن در رده‌ی بهترین دوربین سلفی های دنیا قرار می گیرد. هرچند که شیائومی برای پایین آوردن قیمت این اسمارت فون مجبور شده تا برخی از ویژگی های موجود در دیگر دستگاه های سری Mi را از آن حذف کند، اما باز هم در قدرت بالای Mi 8 Lite شکی نیست. قطعا در این رنج قیمتی Mi 8 Lite می تواند یکی از بهترین انتخاب های موجود در بازار باشد.

از داده های Antutu برای شیائومی Xiaomi Mi 8 Lite ، بهینه سازی عملکرد خوب گزارش شده است. مطمئنا،شیائومی می ۸ لایت نخستین گوشی هوشمند Xiaomi است که پورت Vulkan API را اتخاذ می کند که می تواند به طور قابل توجهی باعث کاهش استرس در پردازنده شود. اجرای بازی، و همچنین داشتن قابلیت های پردازش چند رشته ای بهتر. این می تواند به طور کامل  از تمام توان CPU استفاده کند .  پورت API می تواند تجربه بازی را بهبود بخشد.

میتوانید بهترین قیمت شیائومی می ۸ لایت را در لینک زیر ببینید:

قیمت شیائومی می ۸ لایت

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

اول متن نوشتید
این گوشی نیز اولین گوشی هوشمند است که توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 657 طراحی شده است.
ولی تو سخت افزار ردمی نوت ۷ نوشتید:
شیائومی ردمی نوت ۷ دارای Qualcomm Snapdragon 660 SOC است
الان کدوم‌شد پردازندش؟
البته همه جا خوندم ۶۶۰
حس میکنم جمله اولی اشتباه هست

Amin B3DA

بازاز #ادیت شه 🙏🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)