حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری کاملا بی سیم گلکسی بادز (Galaxy Buds) به صورت بی سیم از پشت گلکسی اس ۱۰ شارژ می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

احتمالا به یاد دارید که ماه پیش در ترنجی خواندیم که خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می شود. دیشب نیز در ترنجی خواندیم که شارژ معکوس بی سیم گلکسی اس ۱۰ تا ۳.۵ برابر سریع تر از نمونه هواوی خواهد بود. این ویژگی شارژ بی سیم معکوس عموما که برای شارژ کردن موبایل بلکه برای شارژ کردن لوازم جانبی کاربرد دارد. سامسونگ Gear iConx را به یاد دارید؟ خب، نسخه پیشرفته آن در راه است و خبر می رسد که هندزفری کاملا بی سیم گلکسی بادز (Galaxy Buds) به صورت بی سیم از پشت گلکسی اس ۱۰ شارژ می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

این هندزفری کاملا بی سیم سامسونگ گلکسی بادز (Galaxy Buds) خواهد بود. همان طراحی یکتا Gear iConx را دارد، چه از خود هندزفری و چه قاب آن و ما این را دوست داریم. به هر حال محصولات دیگری در این خانواده لوازم جانبی که آیا روزها با حذف جک ۳.۵ میلی متری محبوب شده اند، وجود دارد که اصالت ندارند و شبیه به ایرپادهای اپل هستند.

مشخصا پیشرفت هایی هم وجود دارد و برای آغاز، قابلیت شارژ شدن قاب گوشی ها به صورت بی سیم است. همچنین احتمالا گوشی ها دیگر با پین از طریق کیس شارژ نشوند اما هیچ چیز قطعی نیست.

این قابلیت حتما شما را به یاد هواوی میت ۲۰ پرو و هندزفری بی سیم هواوی می اندازد و بله همینطور هم هست. قیمت هندزفری کاملا بی سیم سامسونگ Galaxy Buds در اروپا حدود ۱۴۹ یورو خواهد بود.

نظر شما درباره این هندزفری گلکسی بادز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

قشنگ مشخصه سامسونگ امده برا جنگ
خخخ
ب گمونم سامسونگ داره همه جوره خوب کار میکنه رو این مدل
شاید تنها ایرادش همین دوربین سلفی ک اونم باز سلیقه ای هست

Alireza.se

کاربرد شارژ وایرلس معکوس هم مشخص شد 😁😁

محمد شادکانی

این کارو یه هندزفری بلوتوث هم میکنه با قیمت پاین تر و نواوری حساب نمیشه از نظر من البته

علی شیخ زاده

باوجود این همه پیشرفت برند های اندرویدی چه دلیلی داره هنوز همه نام هدفون رو مثل اپل انتخاب میکنن؟

علی شیخ زاده

مهم ترین انتظاری که از سامسونگ و سر اس ۱۰ دارم معرفی یک باتری جدید و پیشرفته تره امیدوارم این اتفاق بیافته و ما رو از شر این باتری های دست و پا گیر خلاص کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)