حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رشته مهندسی فناوری خودروهای خودران در دانشگاه تورنتو ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو

دانشگاه تورنتو با همکاری یک پلتفرم آموزش آنلاین رشته مهندسی ساخت خودروهای خودران را راه‌اندازی کرد. پلتفرم یادگیری آنلاین “Coursera” با دانشگاه “تورنتو” همکاری کرده است تا دوره تخصصی مهندسی خودروهای خودران را برگزار کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

هدف از ارائه این دوره‌ها تلاش برای ارائه دانش مهندسی تولید خودروهای خودران ایمن است. امروزه بازار تجارت جهانی فضایی رقابتی دارد و خود را آماده می‌کند که با خودروهای خودران به صورت گسترده‌تری روبرو شود. در این راستا سازندگان این خودروها نیز در تلاش هستند که از فناوری‌های روز استفاده کنند.

دوره‌های دانشگاه تورنتو دسترسی آزاد به دانش توسعه باکیفیت‌ترین خودروهای خودران است. این دوره شامل مجموعه‌ای از دوره‌های پیشرفته، دوره های برنامه نویسی و شبیه‌سازی که در هر ماه شهریه‌ی ۷۹ دلاری خواهد داشت.

دانشجویان در پایان دوره‌ها قادر خواهند بود در یک مسیر شبیه‌سازی شده یک ماشین مجازی را برانند. اولین دوره در تاریخ ۳۰ ژانویه آغاز شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

“جف مگیونکالدا” مدیرعامل “Coursera” اظهار کرد، در آینده خودروهای خودران زندگی شهری ما را دستخوش تغییرات خواهند کرد و هزاران شغل خواهند ساخت.

وی ادامه داد، ما خوشحالیم با دانشگاهی همکاری کرده‌ایم که در زمینه تحقیقات خودروهای خودران جزو دانشگاه‌های برتر است تا مهندسانی در این زمینه تربیت کنیم که خودروهای خودران ایمنی را به جاده‌ها وارد کنند.

نظر شما درباره ارایه این رشته دانشگاهی جدید و مرتبط با آینده چیست؟ شاید بد نباشد که ما هم در دانشگاه های خود از این رشته های جدید اضافه کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)