حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک عضو از خانواده گلکسی A 2019 به دوربین ToF مجهز می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

می دانیم که سامسونگ از دوربین ToF حداقل در یکی از اعضای خانواده گلکسی اس ۱۰ بهره خواهد برد. این دستگاه احتمالا گلکسی اس ۱۰ 5G باشد. همچنین شایعه استفاده از این دوربین در پرچمداران دیگر شرکت ها نیز وجود دارد. امروز خبر می رسد که یک عضو از خانواده گلکسی A 2019 به دوربین ToF مجهز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین ToF

دوربین ToF

شاید فکر کنید که سامسونگ اولین شرکتی است که یک میان رده لوکس با دوربین ToF ارایه می کند اما خب احتمالا چون اوپو R17 پرو را از یاد برده است اید، چنین تصوری دارید.

اول شهریور امسال بود که دیدیم اوپو آر ۱۷ پرو ( Oppo R17 Pro) با دوربین سه گانه، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و اسنپدراگون ۷۱۰ ارایه شد و یکی از سه دوربین آن دوربین ToF بود.

آنجا خواندیم که اوپو کاربرد دوربین سوم R17 Pro را عکاسی سه بعدی و تبدیل تلویزیون شما به کنسول بازی گفته است. اگر بپرسید چطور؟ باید بگوییم با ظاهر شدن در نقش کینکت و انتقال بازی به نمایشگر تلویزیون توسط موبایل! به نوعی ایکس باکس با قدرت موبایل! خلاقانه است.

حالا به نظر می رسد که سامسونگ نیز می خواهد یک عضو از خانواده گلکسی A 2019 را به دوربین ToF مجهز کند و این می تواند جالب باشد. حتما به یاد دارید که در ترنجی خواندیم یک عضو از خانواده گلکسی A 2019 حتی به اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد شد.

همچنین دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که سامسونگ ۱۰ عضو از خانواده گلکسی A را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد. باید توجه داشته باشید که این شرکت کره‌ای تمام این ۹ محصول خانواده گلکسی A را در تمام بازارهایی که در آن حضور دارد ارائه نخواهد کرد و هر کدام بنا بر سلیقه بازاری که سامسونگ در آن حضور دارد انتخاب و ارائه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ باید صبر کرد و دید که سامسونگ به دوربین ToF که برای تشخیص سه بعدی فضا و اشیا به کار می رود چه دیدی دارد. البته چند روز پیش در کلیپ تبلیغاتی لو رفته از نگاه سامسونگ آینده، چیزهایی از جمله بازی های AR درباره آن دیدیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

:/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)