حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا ال جی وی ۵۰ با پشتیبانی از 5G همزمان با ال جی جی ۸ رونمایی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

معرفی همزمان نسخه‌های جدید سری V و G گوشی‌های هوشمند ال‌جی تا کنون سابقه نداشته است اما این همزمانی لزوما بدان معنی نیست که این دو گوشی شباهت زیادی هم با یکدیگر خواهند داشت. در حقیقت تنها به این صورت است که می توان درک کرد چرا رندرهای ال جی جی ۸ با دوربین دوگانه دیده شد. شرکت ال‌جی همیشه نوآوری‌های خود را از طریق سری V به نمایش می‌گذارد و پس از ثبات آن، به مرحله اعمال نوآوری معرفی شده روی سری G وارد می‌شود. امسال هم شاهد معرفی شدن پشتیبانی از شبکه 5G در ال جی وی ۵۰ تینکیو هستیم در حالی که ال جی جی ۸ تینکیو ال‌جی یک گوشی نسبتاً معمولی و قابل پیش‌بینی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه جدید داشته باشیم.

از آنجا که به صورت مداوم شاهد مانور ال‌جی روی ویژگی‌هایی بودیم که قرار است برگ برنده گوشی‌های هوشمند در سال جدید باشند، مشخص بود که قابلیت 5G با نسخه جدید سری V معرفی خواهد شد. بر طبق پستی که روی بلاگ رسمی ال‌جی قرار گرفته، گوشی ال‌جی وی 50 تینکیو 5G علاوه بر دارا بودن ویژگی 5G، دارای پردازنده اسنپدراگون 855 و البته یک خنک‌کننده بزرگ‌تر است تا عملیات سنگین‌تر گوشی را بهتر از پیش همراهی کند.

ال جی

ال جی

همچنین یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در درون این گوشی جا خوش کرده است تا انرژی لازم برای تکنولوژی 5G را تامین نماید. طی گزارشی از سوی یک منبع کره‌ای، گوشی ال‌جی وی 50 تینکیو از قابلیت حرکات بدون لمس برای کنترل گوشی هم بهره خواهد گرفت.

تاریخ کنفرانس ال جی MWC 2019 مشخص شد: ۵ اسفند و آینده ارتباط بدون لمس

این ژست ها عملا گوشی ال‌جی جی 8 تینکیو را به یک مورد فاقد سورپرایز تبدیل کرده و همانطور که انتظار هم می‌رفت این گوشی را باید تنها یک پرچمدار سنتی ال‌جی به حساب آورد که علاوه بر ارتقاهای معمولی می‌تواند گزینه خرید خوبی برای افرادی باشد که بودجه خرید ال‌جی وی 50 تینکیو را ندارند و یا قابلیت 5G برای آن‌ها بی‌استفاده است.

با عرضه نسخه جدید سری V ال جی در فروردین ماه، جا برای معرفی گوشی تاشو شرکت در اواخر سال جاری باز می‌شود و این موضوع یک وجه پنهان دیگر هم دارد، آن هم اینکه شاید گوشی جی 8 آخرین نسخه سری جی از نوع خودش باشد. نظر شما در مورد آینده گوشی‌های هوشمند ال‌جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

الجی وی ۵۰ باخنک کننده بزرگتر خوراک بازیه
آینده الجی بدون تغییره احساس میکنم همین جور پیش بره مثله سونی
برندهای بی سروصدا

Phanosesabz

رو چه حساب گفتی که آینده الجی بدون تغییره! الجی همین حالا بهترین طراحی روز رو استفاده می کنی من دقیقا متوجه نشدم که چه طوری الجی رو با سونی یکی دونستی و گفتی بدون تغییره از همین خبر آنتن 6g می تونی بفهمی که داری اشتباه می کنی

نیما عرفانی

بعد از ایکس زد۴ سونی که هر دفعه داره خبرهای داغ تری ازش منتشر میشه، جدیداً خبرهای مرتبط با الجی هم خوشایند شده🙂
( با عرضه نسخه جدید سری V ال جی در فروردین ماه، جا برای معرفی گوشی تاشو شرکت در اواخر سال جاری باز می‌شود و این موضوع یک وجه پنهان دیگر هم دارد، آن هم اینکه شاید گوشی جی 8 آخرین نسخه سری جی از نوع خودش باشد.)
این یعنی تغییر سیاست و مدیریت نسبت به گذشته و می‌تونه نشونی باشه در ادغام گوشی های سری جی و وی از نیمه ی دوم ۲۰۱۹.
اگه وی ۵۰ در نمایشگاه MWC معرفی بشه، پس به احتمال زیاد الجی رو ارتقاء سخت افزار( باطری ، سی پی یو ، ظرفیت رم و حافظه و طراحی بیشتر کار میکنه و فکر نکنم مشخصات دوربین رو تغییر بده. DXO هم که طبق معمول با الجی سرِ ناسازگاری داره هنوز دوربین وی ۴۰ رو بررسی نکرده 😐) . البته قطعاً به خاطر ژست های حرکتی بدون لمس داره رو نرم افزارش هم کار می‌کنه.
به نظرم إسمش وی ۵۰ نیست شاید V40s باشه، مثل پارسال که در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ نمونه ی ارتقاء یافتهٔ وی ۳۰ رو به نام V30s معرفی کرد که اون فقط در ظرفیت رم و حافظه و اضافه شدن برند تینکیو محدود میشد.
ممنون س ی ن ا جان بابت پوشش خبرهای الجی

Phanosesabz

صددرصد این خبر فیک هستش الجی هیچ وقت دو تا پرچمدار جدید خودش رو تو یه کنفرانس رونمایی نمی کنه در ضمن این …شرهای احمقانه چیه که نوشتی یعنی چی الجی همیشه نوآوری های خود را از طریق سری v به نمایش می گذارد و بعد از ثبات به سری g میاره !سری v حدود سه چهار ساله که معرفی شده بعدش چه جوری نوآوری هاش زودتر از سری g معرفی می شه دوربین دوگانه ماژولار دک های فای و…همه اول از سری g به سری vمنتقل شدن همینجوری الکی چیزی رو ننویس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)