حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی گو (Redmi Go) رسما معرفی شد: قیمت بین ۴۵ تا ۷۰ دلار و اسنپدراگون ۴۲۵

نوشته

5 سال قبل | 21 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

در حالی که سه روز پیش در ترنجی دیدیم رندر نوکیا ۱ پلاس منتشر شد و اینکه این دستگاه آغاز اندروید ۹ نسخه Go خواهد بود، امروز شیائومی ردمی گو (Redmi Go) با اندروید گو ۸.۱ رسما معرفی شده و موضوع مهم این نیست بلکه موضوع مهم قیمت بین ۴۵ تا ۷۰ دلار و اسنپدراگون ۴۲۵ است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شیائومی ردمی گو (Redmi Go)

شیائومی ردمی گو

شیائومی ردمی گو

به شیائومی ردمی گو (Redmi Go) سلام کنید! این دستگاه که یکی از ساده ترین موبایل های اندرویدی دنیا یا حتی “ساده‌ترین موبایل اندرویدی ۲۰۱۹ دنیا” است به نوعی قرار است یک موبایل لمسی باشد که اندروید دارد و اگر خیلی اذیتش نکنید، اذیتتان نکند!

شیائومی ردمی گو (Xaomi Redmi Go) دستگاهی در پروژه اندروید گو است که هدفش رساندن یک موبایل هوشمند (البته که با سرویس های گوگل) به دست پایین ترین اقشار جامعه است. شیائومی که خود پرچمدار اقتصادی ۳۰۰ دلاری را با نام پوکوفون F1 و میان رده لوکس ۱۵۰ دلاری را با نام ردمی نوت ۷ تولید کرده است، پس ردمی گو می تواند مرزهای قیمتی را بار دیگر جابه جا کند!

قیمت شیائومی ردمی گو هنوز رسما اعلام نشده اما چیزی بین ۴۵ تا ۷۰ دلار برای آن عنوان شدخ است!

مشخصات شیائومی ردمی گو (Redmi Go)

مشخصات شیائومی ردمی گو

مشخصات شیائومی ردمی گو

چیپست کوالکام اسنپدراگون ۴۲۵ برای ردمی گو (Redmi Go) آغاز کاملا دلگرم کننده است. حافظه رم ۱ گیگابایت و حافظه داخلی ۸ گیگابایت خواهد بود که مموری کارت تا ۱۲۸ گیگابایت را پشتیبانی می کند.

نمایشگر شیائومی ردمی گو یک نمایشگر ۵ اینچی HD است و با روشنایی ۳۸۰ نیت و کنتراست ۱۰۰۰:۱ قرار است که برای قیمت فوق العاده پایین این دستگاه، عملکردی آبرومندانه ارایه کند.

 

پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G+ یا 4.5G

 

دوربین اصلی Redmi Go یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با f/2.0 و دوربین سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با f/2.2 است. پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G+ یا 4.5G خود خیلی وسوسه کننده است! همچنین از VoLTE پشتیبانی می شود.

نظر شما درباره ردمی گو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

باتوجه به قیمتش هیچ ایرادی نمیشه گرفت
شیائو آتیش زده به مالش

CAPCOM

شیائو آتیش زده به مالش

محمد شادکانی

وقتی فک میکنم اگه دلار حداقل هزار تومن بود چه چیزا که میشد خرید با یه روز کارگری میتونستیم بخریمش ولی حیف

علی شیخ زاده

زمانی که دلار هزارتومن بود دستمزد یک روز کارگر هم خیلی پایین بود.
محاسبه دستمزد امروز با نرخ دلار قدیم کاملا اشتباهه

CAPCOM

آقای شیخ زاده مخالفم
زمانی که دلار ۳۴۰۰ بود پایه حقوق ما ۱۲۰۰ بود الانم که دلار ۱۲۰۰۰ پایه حقوق ما همون ۱۲۰۰ آیا شما برای من توضیحی داری
آیا وقتی تمام ملت دارن اعتراض میکنن شما میدونید علتش کجاست

علی شیخ زاده

قبل از هرچیز و قبل از پاسخ دادن به شما من خراب اون پنج نفری هستم که به کامنت شما مثبت دادن!!!!

اما در جواب شما دوست عزیز با کمال احترام:
سال ۸۶ دلار ۹۲۸ تومن بود و حداقل حقوق ماهانه کارگر ۱۸۳ هزار تومن
سال ۸۷ دلار ۹۵۷ تومن و حداقل حقوق کارگر ۲۱۹ تومن
سال ۹۴ دلار بخاطر تحریم بیش از ۳ برابر سال ۸۷ شد یعنی ۳۲۰۰ تومن و به همون نسبت حداقل حقوق و دستمزد هم بیش از ۳ برابر شد یعنی ۷۱۲ تومن.
دقت کنید هر اندازه که دلار بالا رفت و بر اساس میزان تورم، نرخ حداقل حقوق و دستمزد هم بالا رفت.
و اما امسال نرخ دلار از ۳۸۰۰ تومن به ۱۲۰۰۰ تومن رسید چنانچه این نرخ ثابت بمونه قانونا باید با محاسبه دقیق نرخ تورم به همین نسبت نرخ حداقل حقوق و دستمزد سال بعد بالابره (دقت کنید نرخ حقوق سال بعد نه امسال.) در ادامه توضیح میدم این پرانتز رو
این یک اصله که بین نرخ تورم و نرخ حداقل حقوق و دستمزد رابطه ای مستقیم وجود داره

اگه منظورتون امساله که وسط سال یهویی همه چیز گرون شد (بخاطر مدیریت نادرست و تحریم) باید گفت نرخ حقوق و دستمزد بر اساس میزان تورم سال قبل تعیین میشه نه سال کنونی.
به عبارت خیلی خلاصه دستمزد هر سال باید به تناسب تورم دوازده ماهه سال ماقبل آن تعیین بشه. به عنوان مثال حداقل دستمزد سال۱۳۹۷ باید بر مبنای تورم دوازده ماهه ۱۳۹۶ بسته بشه.
یعنی گرانی و تورم امسال بر حداقل حقوق امسال هیچ تاثیری نداره و دلار چه بشه ۵۰۰ تومن چه ۵۰۰.۰۰۰ تومان هیچ تاثیری بر حقوق و دستمزد امسال نداره چون این حقوق و دستمزد در ابتدای سال و طبق تورم سال قبل در بودجه بسته شده وقابل تغییر نیست. اما تورم و گرانی الان حتما بر حداقل حقوق و دستمزد سال بعد تاثیر میذاره و اگه دلار بقول شما ۱۲۰۰۰ تومن باشه دیگه حداقل حقوق رو ۱۲۰۰ درنظر نمیگیرن و قانونا باید به نسبت افزایش تورم بالا بره.
پس این فکر شما و اون دوستمون که توقع داره با حقوق امروز گوشی رو بر حسب دلار ۱۰۰۰ تومنی ۱۰ سال پیش بخره کاملا اشتباهه چون اگه امروز دلار ۱۰۰۰ تومن میبود دیگه دوستمون حقوق ۴۰ هزار تومنی نمیگرفتن بلکه حدودا روزی ۷ هزار تومن حقوق میگرفتن.
هدف من دفاع از وضعیت کنونی یا دفاع از دولت نیست بلکه هدفم تشریح قانون و نحوه تعیین نرخ حداقل حقوق دستمزده و این قانون مختص به کشور ما نیست بلکه یک قانون جهانیست
امیدوارم تونسته باشم در این زمینه کمک کرده باشم

hossein1366

چرا با اعداد بازی میکنی دوست گلم
سال ۸۶ دلار ۹۲۸ تومن بود و حداقل حقوق ماهانه کارگر ۱۸۳ هزار تومن = 198 دلار
سال ۸۷ دلار ۹۵۷ تومن و حداقل حقوق کارگر ۲۱۹ تومن = 219 دلار
بعد یهو از 87 پریدی سال 94 که بعد از چند سال اصلاح باز داشتیم نزدیک میشدیم به سطح قبلی و باز فاجعه سال 90 و 91 و 92 و 93 رو اشاره نکردید .
سال 97 دلار 12500 تومن و حداقل حقوق حدود 1 میلیون و صد و پنجاه هزار تومن = 92 دلار
سال 98 هم حقوق بیست درصد افزایش پیدا میکنه و دلار هم معلوم نیست چقدر گرون بشه .
بازی با اصطلاحات اقتصاد خرد و کلان چیزی از سنگینی این فاجعه کم نمیکنه .

علی شیخ زاده

آقا حسین من چیزی خارج از قانون جهانی نگفتم و خیلی هم رسا و با مثال توضیح دادم نمیدونم چرا مقاومت میکنید ولی بازم توضیح میدم اگه دیگه منظور منو متوجه نشید دیگه فکر کنم بهتره برید مطالب دنیای اقتصاد بیشتری مطالعه کنید هرچند الانم با دوتا کامنت قبلم همه چیز روشنه.

بازم میگم من به هیچ وجه قصد دفاع از وضعیت کنونی رو ندارم فقط هدفم اینه ثابت کنم اگه دلار برگرده ۱۰۰۰ تومن حقوق روزانه نمیتونه چهل هزار تومن بمونه و این تفکر که بگید با حقوق فعلی دلار هزار تومن باشه حداقل در نظام اقتصادی ما غیر ممکنه!
و اما اینکه میگید از سال ۸۷ یه دفعه پریدی ۹۴ من فقط خواستم کامنت طولانی نشه و اتفاقا سالهایی که عرض کردید هرکدوم برای خودش یک سال ۹۷ محسوب میشه و من الان واستون دونه دونه توضیح میدم:
سال ۹۰ نرخ دلار ۱۱۰۰ و حداقل حقوق ۳۳۰ هزار تومن
سال ۹۱ نرخ دلار ۱۲۲۶ تومن و حداقل حقوق ۳۹۰ هزار تومن
سال ۹۲ نرخ دلار ۱۲۲۶ تا ۲۵۰۰ تومن و حداقل حقوق ۴۸۷ هزار تومن
سال ۹۳ نرخ دلار ۲۴۰۰ و نرخ دستمزد ۶۰۹ هزار تومن.

دقت کنید در این سالها که به قول شما فاجعه بوده هم رابطه مستقیمی بین نرخ دلار و نرخ حقوق و دستمزد برقرار بوده و اینکه من نام نبردم شما فکر نکنید چیزی بوده که خلاف حرف من باشه و من بخوام ازش چشم پوشی کنم من فقط نخواستم طولانی بشه شک نکنید اگر چیزی خلاف حرفم توش بود خودم عنوان میکردم و اصلا از دیشب تا الان اینقدر توضیح نمیدادم.

و اما این قسمت از کامنتتون خیلی جالبه:
##سال 97 دلار 12500 تومن و حداقل حقوق حدود 1 میلیون و صد و پنجاه هزار تومن = 92 دلار##

من چندین بار این رو در کامنت های بالا توضیح دادم و گفتم دستمزد هر سال باید به تناسب تورم دوازده ماهه سال ماقبل آن تعیین بشه با کلی مثال چند بار گفتم وقتی وسط سال دلار گرون میشه اون نرخ روی نرخ حقوق سال بعد تاثیر میذاره نه سالی که در اون هستیم چون نرخ حقوق در آغاز سال تعیین شده نه وسط یا آخر سال.
نمیخوام بی احترامی کنم ولی یا کامنت های منو خوندید و متوجه منظورم نشدید هرچند با کلی مثال ساده گفتم که بچه کلاس پنجم هم منظورمو میفهمه یا اینکه کلا نخوندی و فقط خواستی یه چیزی گفته باشی که این نشون میده در هر دو صورت جای شما در این سایت نیست و باید برید مطالب بیشتری در سایت های مربوطه مطالعه کنید.

hossein1366

سال ۹۰ نرخ دلار ۱۱۰۰ و حداقل حقوق ۳۳۰ هزار تومن
سال ۹۱ نرخ دلار ۱۲۲۶ تومن و حداقل حقوق ۳۹۰ هزار تومن
سال ۹۲ نرخ دلار ۱۲۲۶ تا ۲۵۰۰ تومن و حداقل حقوق ۴۸۷ هزار تومن
سال ۹۳ نرخ دلار ۲۴۰۰ و نرخ دستمزد ۶۰۹ هزار تومن.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اقا این سالها ایران زندگی میکردی . سال 92 دلار 1200 تومن بود ؟
دلار جهشش در سال 90 شروع شدو تا 1900 و 2000 تومن پیش رفت . دلار 4000 تومنی سال 91 فراموش کردی در سال 92 هم هیچگاه قیمت دلار زیر 2950 تومن نیامد و تا 3500 تومن هم معامله شد . سال 93 هم دلار در بازه 3000 تا 3200 تومن بود .

علی شیخ زاده

جناب حسین این کامنت شما نشون میده شما کلا نمیدونید چی میگم و احساس میکنم دارم با آبکش آب میخورم.
##اقا این سالها ایران زندگی میکردی . سال 92 دلار 1200 تومن بود ؟###
بله وقتی میگم هرکدوم از این سالها بنوعی خودش یک سال ۹۷ بود و شما منظورمو متوجه نمیشید یعنی همین😉
سال ۹۲ نرخ دلار ۱۲۲۶ تا ۲۵۰۰ تومن و حداقل حقوق ۴۸۷ هزار تومن
جمله من این بود یعنی در اغاز سال دلار ۱۲۲۶ تومن بود و کم کم تا ۲۵۰۰ تومن شد مثل امسال که دلار ۳۸۰۰ تومن بود و تا نزدیک ۲۰ تومن رفت من کی گفتم سال ۹۲ دلار ۱۲۰۰ تومن بود؟ احساس میکنم هر جمله از حرفامو باید در یک صفحه توضیح بدم تا برای شما قابل درک باشه
##دلار جهشش در سال 90 شروع شدو تا 1900 و 2000 تومن پیش رفت . دلار 4000 تومنی سال 91 فراموش کردی در سال 92 هم هیچگاه قیمت دلار زیر 2950 تومن نیامد و تا 3500 تومن هم معامله شد##

بازم نشون میدی شما اصلا سر رشته ای از این بحث نداری و فقط میخوای یه چیزی بگی
وقتی میگی تا ۳۵۰۰ تومن هم معامله شد یاد همین امسال نمی افتی که دلار تا ۱۹۵۰۰ هم معامله شد؟😃
اما فقط معامله شد و ثابت نموند و برگشت پایین تر هم در سال ۹۲ و هم در امسال.

و بازم جا داره برای هزارمین بار بازم بگم دستمزد هر سال باید به تناسب تورم دوازده ماهه سال ماقبل آن تعیین بشه.
یعنی قرار نیست بیان نقطه اوج دلار در یک سال رو در نظر بگیرن میانگین ۱۲ ماهه نرخ دلار رو درنظر میگیرن اینکه میگید فلان سال دلار تا ۴۰۰۰ تومن رفت و برگشت اون ۴۰۰۰ تومن زمانی تاثیرگذار میشد که ثابت بمونه و بر نگرده اگه دیگه باز حرف خودتونو بزنید باید بگم شخص جان مینارد کینز زنده بشه و بیاد به شما اصول ابتدایی اقتصاد رو یاد بده.
در آخر بگم بعد از کلی توضیح دقیق و مثال پیش پا افتاده الان که دوباره حرف خودتونو میزنید احساس میکنم هرچی گفتم بی فایده بوده و کلا پشیمونم از شرکت در این بحث

hossein1366

:)) خیلی بحث رو باهات ادامه نمیدم چون احساس میکنم فایده ای نداره . فقط یه نکته رو بگم و برم من دکتری مهندسی صنایع دارم و اقتصاد رو خیلی بهتر از اون چیزی که شما میفهمی میفهمم . حدود 12 سال هم هست تو کار تولید و صنعت هستم و قیمت دلار رو به صورت روزانه دارم و یکی از کارای من خرید و فروش دلار هست دوست گلم . پس سعی کن هیچ وقت جایی نگی دلار سال 92 هزار و دویست تومن تا دو هزار و پونصد تومن بوده چون جور دیگه نگاهت میکنن . و هیچ وقت هم در مورد اینکه دلار هزار تومن بشه و دستمزد روزی 40 هزار تومن صحبت نکردم اگر تمام نوشته های منو بخونی متوجه میشی . فقط بحث من سر قیمت هایی هست که شما از دلار در سالهای مختلف دهه نود اراِیه میدی و زاییده ذهن خودت هست و متاسفانه در دنیای واقعی اینطور نبوده .

علی شیخ زاده

آقا حسین اولا که داشتن مدرک نشانه همه چیز نیست اینکه شما حداقل حقوق و دستمزد امسال رو برحسب دلار ۱۲۵۰۰ محاسبه میکنید و هنوز نمیدونید حداقل حقوق و دستمزد رو براساس تورم سال قبل تعیین میکنن نشون میده چقدر دکترا دارید و یا اینکه پشت این مدرک چه معلومات انبوهی خوابیده😉
دوما اینکه ما مثل شما مدرکمون رو تو بوق و کرنا نمیکنیم و فخر نمیفروشیم معنیش این نیست که سواد نداریم یا دانشگاه نرفتیم و مدرک ما خیلی سطحش پایینه دراصل کسی که سواد داره مدرکش رو جار نمیزنه تازه اگه راست گفته باشه😉
سوما اینکه شما مهندسی صنایع خوندید و اقتصاد بلدید رو میشه در کامنت هاتون به وضوح دید.
چهارما اگه شما دلار خرید و فروش میکنید که بازم حرفاتون خلاف این موضوع رو ثابت میکنه ما عمریه تو بازار های مرزی کار میکنیم و بهتر از شما با قیمت انواع ارز و تاثیرش بر وضعیت بازار آگاهیم
پنجما این حرفا زایده ذهن بنده نیستن بلکه آمار های رسمی مراجع معتبر کشور و همچنین تجربیات بنده هستن میتونید سرچ کنید.
اینهایی که گفتم اصلا توهین و بی احترامی نبود نکاتی بود که لازم بود گفته بشه

hossein1366

:))) همه تو دنیای مجازی رستم دستان هستن . موفق باشی داداش .

محمد شادکانی

درسته اقای شیخ زاده اون مقع حقوق کم تر بود ولی اکه دلار هزار تومن بود و حقوق ما 70هزار تومن تازه زندگی میکردیم شاید مثل بقیه کشور ها و اکه با نرخ تورم حساب بشه حقوق سال بعد یک ایرانی باید حدودا 5میلیون تومن در ماه باشه حقوق قانون کار منظورمه نه یک میلیون 200هزار تومن تغریبا 100دلار‽!!!!!!خوشحالیم این گوشی 70دلاره که میشه 700هزار تومن با هزینه گمرک ریجستری و زخیره برای اختلاس بعدی میشه بالای یه تومن فک نکنم به صرفه یه ماه حقوق کارگره

علی شیخ زاده

بله میدونم قبلا زندگی راحت تر بود اما الان خیلی سخته دلیلش هم سیاست های انقباضی دولت فعلیه.
همانطور که میدونید تورم بطور خیلی خلاصه یعنی زیادی پول! و سیاست انقباضی یعنی پیاده کردن روش هایی برای جلوگیری از ورود نقدینگی و کم کردن پول موجود در بازار برای مقابله با تورم مثل افزایش دادن حقوق با درصد خیلی کم جلوگیری از افزایش یارانه ها خوابیدن اکثر پروژه هایی که باعث تزریق پول به بازار میشه دیرکرد در پرداخت حقوق چند ماهه کارگران و و و
و درمقابل برای خروج از رکود از سیاست های انبساطی که برعکس سیاست انقباضی هست استفاده میشه
درسته الان وضعیت خیلی بحرانیه ولی نمیشه وسط سال حقوق و دستمزد سالی که گذشت رو تغییر داد.
نکته دیگه اینکه اگه دلار ۱۲۰۰۰ تثبیت بشه حداقل حقوق دستمزد سال بعد قانونا باید چیزی حدود ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ بشه
ولی اینجور که پیش میره و در ادامه سیاست انقباضی فکر کنم دولت رو.حانی حداقل حقوق رو حدود ۲.۵۰۰ شایدم کمتر ببنده که کمتر از حد انتظاره و این یعنی سخت تر شدن زندگی در مقایسه با سیاست های انبساطی دولت احمدی.نژاد!

amer

دمش گرم با دلار 10تومن 45دلار میشه450تومن مفت.بقیه برندها مجبور میشن قیمت های نجومی بیارن پایین

CAPCOM

دوسته من پول گمرک و سود مغازه و تازه هزینه رجیستریشم حساب کن که فکر کنم خیلی بیشتر از اینی باشه که شما مفرمایید

علی شیخ زاده

مگه هست اقتصادی تر از این

Reza_R1

همین تو ایران قیمتش چیزی حدود 500 الی 700 هزار تومنه. واقعا چقد پولمون بی ارزش شده

Armin2afm

جناب عطایی
سلام ، وقت بخیر
یه سؤالی دارم خدمت شما ؟؟؟؟
من قرار بود برای مادرم نوکیا ۱ بخرم که یهو اینو دیدم دلم رفت پیش این !!!!
راستش ، دوربین جلوی نوکیا ۱ خیلی دودلم کرده … پولم ندارم بزارم روش یه برند دیگه بخرم !!!!
به نظر شما ، این بیاد بزار … قیمتش حدوداً چند در میاد تو بازار ایران ؟؟؟؟
میخوام اگه نزدیکای قیمت نوکیا ۱ باشه … دیگه نوکیا ۱ نخرم !!!!!!!!
خواهش میکنم جواب بدین ، لطفاً 🙏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)