حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی موبایل از فیلیپین خارج می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

حدودا یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم سونی موبایل از بازار جنوب شرق آسیا خارج می شود. این در شرایطی بود که به نظر می رسد سونی دستگاه های خوبی برای سال ۲۰۱۹ در دست دارد. در شرایطی مشابه و در حالی که می شنویم موبایل 5G ال جی با اسنپدراگون ۸۵۵ در MWC 2019 رونمایی خواهد شد و موبایل منعطف آن ها نیز معرفی می شود اما به نظر می رسد که این برای همه بازارها نخواهد بود. امروز خبر می رسد که ال جی موبایل از فیلیپین خارج می شود. در ادامه به ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

به گزارش یک رسانه فیلیپینی، فعالیت کسب و کار ال جی موبایل در این کشور به پایان رسیده است. آخرین مدل موبایل ال جی که در این کشور ارایه شد ال جی جی ۷ است و حتی ال جی v۴۰ در این بازار ارایه نشد.

این خبر هنوز به صورت رسمی توسط ال‌جی تأیید نشده است اما این غیبت خود می‌تواند به معنی خروج از بازار فیلیپین باشد.

این اواخر ال جی موبایل ضررهای زیادی داشت و این احتمالا سبب ثبت شود تا از بازارهایی که کمتر سود هستند خارج شوند.

هنوز درباره ی باقی بازارها تصمیم گرفته نشده است اما بعید نیست که شاهد کمتر شدن حضور ال جی موبایل در بازار های متفرقه باشیم. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ فکر می کنید گسترش پیدا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Phanosesabz

فکر کنم شایعه باشه البته درسته که بعضی کشورها مثل فیلیپین و هند مردمشون بیشتر سمن گوشی های ارزون قیمت می رن ولی بازم به نظرم شایعه هستش

BLACK

تو یه سری کمپانی ها ظاهراً هیچکس جای خودش نیست، انگار تیم طراحی، ایده پردازی میکنن و بخش تبلیغات، طراحی محصولات رو به عهده گرفتن. شاید هم کارکنان بخش موبایل ال جی، همشون فامیلای مدیر عاملش باشن.

ehsan1102000
abolfazlbt

اقا این گلکسی های سری ام معرفی شده ها پوشش نمیدین؟؟

CAPCOM

ایشالله که اوضاش درست شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)