حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک دستگاه ناشناس از گوگل با اندروید ۱۰ و اسنپدراگون ۸۵۵ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | بنچمارک، گوگل

می دانیم که تا ارایه پرچمدارهای بعدی گوگل چیزی حدود ۱۰ ماه فاصله داریم و پرچمدارهای ۲۰۱۸ این شرکت علاوه بر اینکه آنقدرها جذاب نبودند اما از نظر عملکرد هم چندان جذاب ظاهر نشدند و کلا نگاه مثبتی نسبت به آن ها وجود ندارد. امروز یک دستگاه ناشناس از گوگل با اندروید ۱۰ و اسنپدراگون ۸۵۵ لو رفته که می تواند اشاره به پرچمدار آتی گوگل باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

گوگل اسنپدراگون ۸۵۵

گوگل اسنپدراگون ۸۵۵

همانطور که در بنچمارک Geekbench بالا می بینید، دستگاهی با کدنام Google Coral را شاهد هستیم. این دستگاه ۶ گیگابایت حافظه رم دارد که می تواند ما را به خداحافظی گوگل با پرچمدارهای ۴ گیگابایتی امیدوار کند.

چیپست به نظر می رسد که اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد بود که تا کنون روی چندین دستگاه چینی رسما استفاده شده است. این چیپست پرچمدار کوالکام برای سال ۲۰۱۹ است و مشخص می کند این دستگاه ناشناس گوگل یک دستگاه در رده پرچمدار خواهد بود.

نکته جذابتر اما سیستم عامل است که اندروید ۱۰ یا اندروید Q بوده و این جدیدترین سیستم عامل گوگل بوده که در دست توسعه قرار دارد. چندی پیش در ترنجی خواندیم که اندروید Q یا اندروید ۱۰ در حال تست روی پیکسل ۳ ایکس ال دیده شد و حالا پرچمدار آتی گوگل را شاهد هستیم. درباره اندروید ۱۰ تا کنون در ترنجی خوانده ایم که اندروید ۱۰ یا اندروید Q با تم تاریک پیش‌فرض ارایه می شود.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید که گوگل می تواند یک پرچمدار جذاب برای سال ۲۰۱۹ تدارک ببیند؟ آن هم در روزگاری که دستگاه های نوآورانه ای چون میزو زیرو (Meizu Zero) و ویوو اپکس ۲۰۱۹ مرزهای توقع ما را فراتر می برند؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

کانال ترنجی شده جولانگاه اشغااهای چینی دیگه به درد نمخوره

Pouya

😂خب ب درد نمیخوره چرا داری دنبالش میکنی نیا خب 😁

amer

خخخ

Hadiii

اینم به پای xz4 نرسید.
وقتی xz4 بخری میتونی بگی قدرتمندترین گوشی سال ۲۰۱۹ داری.

amer

دقیقا با حرف جنابعالی موافقم امتیاز 13000XPERIA XZ4کم امتیازی نیست و به این راحتی ها هر کسی به این دست پیدا نمیکنه.واقعا امسال سونی از هر نظر بی نقص داره کار میکنه.

علی شیخ زاده

البته اگر امتیازات لو رفته واقعی باشه

amer

اقای شیخ زاده تا حدودی واقعی به نظر میرسن میدونی چرا چون دلیل دارم

amer

سلام جناب عطایی دیروز عکس های واقعی توسط استیفان ازXZ4منتشر که ارتفاع این گوشی 160میلی متر هست یعنی 2میلی متر کمتر ازNOT9هست لطفا پوشش بدین با تشکر

amer

لنووZ5 PRO GTتو امتیاز انتوتو با 12گیگ رام داخلی با چیپست 855دراگون خاکستر کننده امتیاز371000بدست اورد که این نشون میده به قول جناب عطایی بعید نیست با ارتقا نرم افزاری به 400000دست پیدا کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)