حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۰ یا اندروید Q با تم تاریک پیش‌فرض ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، آپدیت، برترین‌های ترنجی، گوگل

اگر برنامه ارایه آپدیت پیش نمایش نسخه جدید اندروید را دنبال کنید می دانید که عموما اسفند شاهد ارایه اولین بیلد آپدیت جدید هستیم. اندروید ۱۰ یا اندروید Q هم از این قاعده مستثنی نیست و به زودی اولین بیلد خود را دریافت خواهد کرد. تشنگان توسعه اندروید یعنی XDA-Developers خبر هیجان انگیزی دارند که به ما می گوید اندروید ۱۰ یا اندروید Q با تم تاریک پیش‌فرض ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تم تاریک اندروید ۱۰

تم تاریک اندروید ۱۰

باور کنید که یک تم‌ تاریک نه فناوری پیچیده ای است، که ویژگی نرم افزاری پیچیده ای است اما نمی دانم که چرا سال‌ها ما از آن محروم بوده این و رابط کاربری موبایل های ما روز به روز سفید تر از دیروز می شدند! آ … البته می دانم اما اگر بگویم شاید بگویید که اپلی هستی عطایی اما اگر مرور کنیم می بینیم که اندروید و ویندوزفون هر دو به صورت پیش فرض تم تاریک داشتند اما امان از اپل، جانی آیو و iOS 7 که همه رابط کاربری ها را سفیدتر از قبل کردند!

حالا مدتی هست که به درخواست کاربران توجه بیشتری می شود و استقبال از تم‌ تاریک کم کم به همه نرم افزارها و از آن بزرگتر، به همه پلتفرم‌ها در حال سرایت است.

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، اندروید ۱۰ یا اندروید Q به صورت پیش فرض تم تاریک دارد و من شخصا آن را دوست دارم. نظر شما چیست؟ شما هم تم تاریک را ترجیح می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

واقعا عالیه منم برام سوال بود که چرا سفیدن رابط کاربری و منوهای گوشی

CAPCOM

من عاشقه شب، سیاهی، تاریکی ام
واقعا زیباو آرامش بخشه

pedram_01

سلام خیلی خوبه ولی سامسونگ تو اپدیت اندروید ۹ قرار دادش الان من رو همین حالت یعنی دارک مود هستم . بخاطر همینه که سامسونگ کمی دیر تر از بقیه برند ها اپدیت میده . دیر اپدیت میده ولی یه اپدیت کامل رو ارائه میده

majidbolhasani

آقا پدرام در کنار سامسونگ هواوی هم برای اندروید ۹(پای)ارائه کرده و فعلا برای چین ارائه شده و اعلام کرده در سایر کشورها و برای گوشیهایی که اندروید ۹ رو دریافت خواهند کرد ارائه خواهد کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)