حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو اپکس ۲۰۱۹ با پشتیبانی از 5G بدون دوربین سلفی، پورت و دکمه ای رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ویوو

دیروز بود که در ترنجی خواندیم میزو زیرو (Meizu Zero) بدون پورت شارژر، بلندگو و هیچ روزنه ای معرفی می شود و حالا به نظر می رسد که چینی ها این راهبرد موبایل بدون پورت و دکمه را خیلی دوست دارند! برند هموطن میزو یعنی ویوو نیز امروز بالاخره از موبایلی که وعده داده بود پرده برداشت و باید گفت دستگاه جذابی است. ویوو اپکس ۲۰۱۹ با پشتیبانی از 5G بدون دوربین سلفی، پورت و دکمه ای رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

ویوو اپکس ۲۰۱۹

ویوو اپکس ۲۰۱۹

همانطور که می بینید، ویوو اپکس ۲۰۱۹ بدون هیچ دکمه و پورتی ارایه شده است اما اینجا یک تفاوت نسبت به نمونه میزو وجود دارد و آن این است که شارژ و انتقال دیتا از طریق یک پورت آهنربایی روی قاب پشتی صورت می پذیرد. این به ما اعتماد به نفش بیشتری می دهد و برای مواقعی که شاید موبایل شما خاموش شده باشد می تواند راه بهتری باشد. ویوو این پورت را MagPort می نامد.

ویوو اپکس ۲۰۱۹ (Vivo Apex 2019) با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ ارایه شده و تقریبا گویی اکثر برندهای چینی یک موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ پیش از معرفی برندهای مطرح خواهند داشت. حافظه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی بین دو انتخاب ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت محدود می شود.

ویوو اپکس ۲۰۱۹ از 5G پشتیبانی می کند

ویوو اپکس به مودم X50 کوالکام مجهز بوده و از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. اما به نمایشگر ویوو اپیکس ۲۰۱۹ برسیم که یک ویژگی فوق العاده دارد!

هر چند ویوو تصمیم گرفته که کاملا بی خیال دوربین سلفی باشد و اپکس ۲۰۱۹ که به نظر نمی رسد بخواهد تولید انبوه شود را از آن محروم کرده است اما نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED آن یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در تمام سطح نمایشگر است!

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در تمام سطح نمایشگر

این همان ایده ای است که احتمالا در سال های آتی عملی شود و ویوو حالا به شما اجازه می دهد که با قرار دادن انگشت خود در هر قسمتی از نمایشگر، بتوانید دستگاه خود را آنلاک کنید. همچنین صدا نیز از همین نمایشگر پخش می شود و بلندگویی در اطراف دستگاه دیده نمی شود!

ویوو اپکس ۲۰۱۹

ویوو اپکس ۲۰۱۹

ویوو اپکس ۲۰۱۹ با یک دوربین دوگانه ۱۲+۱۳ مگاپیکسلی روی قاب پشتی ارایه خواهد شد. درباره دیگر مشخصات این موبایل ویوو هیچ صحبتی نشده است اما چیزی که مشخص است مانند ویوو اپکس قبلی در حد یک طرح مفهومی باقی خواهد ماند و تولید انبوه نمی شود.

نظر شما درباره ویوو اپکس ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

این که به درد نمیخوره

Ainaz

فوق العادس!
چینی ها دارن مرز های پیشرفتو جا ب جا میکنن

Alif16

دوربین سلفی نزاشته شده مرز پیشرفت؟

Alif16

هر شرکتی میتونه دوربین سلفی رو حذف کنه این پیشرفت نیست

علی شیخ زاده

الان شما فقط حذف شدن دوربین سلفی رو دیدی؟😶

ahmad

مسخره هست

نیما عرفانی

متأسفانه تولید انبوه نمیشه( البته زیاد مسئله ی مهمی نیست چون اگر هم تولید انبوه میشد طبق روال حداقل به ایران وارد نمیشد) و بیشتر جنبه ی قدرت نمایی در مقابل میزو زرو و لنوو زد ۵ پرو داره اما از حق که نگذریم باید اعتراف کنم این گوشی خیلی به آنچه که سال ها در ذهنم از یک موبایل دلخواه شبیه سازی کردم نزدیکه. همیشه میخواستم حسگر اثر انگشت گوشی ها تمام سطح صفحه نمایش رو پوشش بده که ویوو اولین موبایل با این ویژگی رو معرفی کرد و واقعا قابل ستایشه.
به نظرم میتونست مانند ویوو نکس برای دوربین سلفی مکانیزم پاپ آپ از فریم بالایی استفاده کنه.

amer

این دقیقا همون مشخصاتی هست که طرفداران عزیز از موبایل (دزد دریایی تک چشم) انتظارش را داشتن که متاسفانه محقق نشد

علی شیخ زاده

بنظرم یک گوشی عالی و نو آورانه هست فقط حیف که دوربین سلفی نداره ولی در باقی موارد کاملا پیشرفته هست‌
اگه تولید انبوه بشه بخاطر دوربین سلفی هم که شده ازش استقبال نمیشه.
برند های چینی کاملا دارن خودمختار و نو آور میشن 😐

majidbolhasani

آقای alif16 که عشق و ترول سامسونگ هستی منم خودم سامسونگ سری A سال ۲۰۱۷ دارم نگو به درد نمیخوره تا اینجا که اگه منظورتون نبود دوربین سلفی باشه بله درسته ولی برو قیمتش رو و بقیه سخت افزار و امکاناتش رو نگاه کن و ببین از برند سامسونگ با این مبلغ یه گوشی galaxy j8 یا A6 2018 بیشتر نمیشه خرید.واقعا دیگه شما به بقیه نگو ترول هواوی و شیائومی.

alireza66

بادرود خدمت جناب عطایی که به شخصه از سلامت کارییش تاحدود زیادی مطمئنم،وبخاطرهمین موضوع از همون قدیم که همراه سایت بودم همیشه روزی1بار سعی میکردم به سایت سربزنم.
متاسفانه این اواخر فضای بخش کامنت ها بقدری متعفن وحال بهم زن شده وهیچ نظارتی هم صورت نمیگیره که نمیشه تحملش کرد.اون از کاربر ارین که پیشوند دکتریدک میکشه وتوکامنتهاش براحتی توهین وتحقیر میکنه،این ازکامنتهای بقیه که بخاطرچنتا برند بیگانه هرگونه فحاشی به هموطن وهمشهری خودشون نثارمیکنن.
اقای عطایی اصلا وابدا اخلاقی وانسانی نیست که بخاطرچنتا کامنت بیشتر این الفاظ رکیک تو سایت پخش بشه.
بنده بخاطر همین جو مسموم ومتعفن بازدیدم ازسایت به هفته ای 1بار تقلیل پیداکرده وازامروز به کل تعطیل میشه.
خلاصه کلام شمامیتونی این کامنت منتشرنکنی یامنتشرکنی واهمیت ندی،ولی دراصل موضوع هیچ تغییری صورت نمیگره واونم اینه که اخلاق وانسانیت اصل اصولی ومهم هرشغلی.
یاحق.

Mortazavi

اووووووف
فینگرپرینت تو کل نمایشگر😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)