حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ کنفرانس ال جی MWC 2019 مشخص شد: ۵ اسفند و آینده ارتباط بدون لمس

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | MWC 2019، ال‌جی

کنگره جهانی موبایل امسال سال همان MWC 2019 برای خیلی از شرکت های موبایلی یک محل ارایه عالی برای دستاوردهای خود است. پس از مشخص شدن تاریخ کنفرانس سونی و اوپو حالا تاریخ کنفرانس ال جی MWC 2019 مشخص شده و ۵ اسفند خواهد بود. از تیزر ویدیویی کوتاه آن آینده ارتباط بدون لمس ال جی که پیش از این نیز درباره آن خوانده بودیم، دیده می شود. در ادامه باترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

رابط کاربری بدون لمس ال جی

رابط کاربری بدون لمس ال جی

احتمالا شما هم با دیدن تصویر اصلی این مطلب به یاد ویژگی Air Gesture سامسونگ که روی گلکسی نوت ۲ با قلم یا گلکسی اس ۴ بدون قلم و با دست دیده بودیم. هنوز مشخص نیست که دقیقا ال جی که چیزی در ذهن دارد و آیا این راه ارتباطی جدید با موبایل قرار است که چقدر تغییردهنده اصول بازی باشد اما اگر بخواهیم کمی دقیق تر به آن نگاه کنیم، این یک راه ضد موبایلی است، در حقیقت ضد عادت ارتباطی ما با موبایل است!

تا کنون تمام ارتباط ما با موبایل ها، چه قدیمی و چه جدید، از راه لمس است؛ حال لمس یا فشار دکمه یا لمس صفحه لمسی. ارتباط بدون لمس یک معنی بزرگ دارد که کاملا ضد موبایلی است. این یعنی که شما باید با یک دست موبایل را نگاه دارید و با دست دیگر روی هوا “جادوگرانه‌طور” با دستگاه خود به ارتباط بپردازید. اساس ارتباط موبایل، ارتباط یکدستی با آن است.

البته که به احتمال قوی قرار نیست این تنها راه ارتباطی شما با موبایل جدید ال جی باشد اما شخصا فکر نمی کنم که این نوآوری جذاب ال جی هم چیزی بیشتر از آن چیزی که ۶ سال پیش روی گلکسی اس ۴ دیدیم، توجه جلب کند.

نظر شما چیست؟ فعلا اطلاعات ما درباره کنترل بدون دست ال جی در حد همین تیزر کوتاه است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرحسین ملکی

وااای خدا تو چقدر کولی..
والدینت تو آب نمک پرورشت میدن؟

علی شیخ زاده

هنوز که چیزی مشخص نیست چطور به این نتیجه رسیدید که جذاب نیست😃
اصلا شاید معرفی شد و یه چیز دیگه از آب در اومد

علی شیخ زاده

https://m.gsmarena.com/foldable_xiaomi_phone_appears_on_video_with_companys_cofounder-news-35192.php
این ویدیو رو ببینید من که خیلی خوشم اومد

sana123

من اون تاریخ قراره باتور آنتالیا برم سفر
حیف نیستم دوست داشتم که شزکت کنم

نیما عرفانی

همیشه گفتم و بازهم میگم الجی نوآورترین برند اندرویدی هستش و این ادعا با نگاه دقیق به مسیر الجی از گذشته تا به حال و امکانات و طراحی که در سری های جی و فلکس و به ویژه سری وی به کار برده کاملا واضح و مبرهن هست .
ارتباط بدون لمس و اینگونه تعامل با موبایل رو الجی از زمان معرفی V30 , V35 به کار برد که با استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت یکسری از کارهارو میشد فقط با صدا و بدون نیاز به لمس انجام داد ، بعد الجی در جی ۷ و وی ۴۰ این قابلیت رو ارتقاء داد و تنوع بیشتری در کارهای گوناگون و کاربردی فراهم کرد و برای سهولت در استفاده اومد دکمه ی اختصاصی برای دستیار گوگل گذاشت که به نظرم الجی استارت این ویژگی رو از لوازم خانگیش زد تحت عنوان “تینکیو” و کم کم وارد دنیای موبایل هم شد.
زمانی که سامسونگ اون روش تعامل و ارتباط رو در إس ۴ و نوت ۴ به کار برد قابل قیاس با زمان حال و کار الجی نیست چون ابعادش متفاوته و در نمونه ی الجی قابلیت پیشرفته تر و وسیع تری وجود داره که فقط محدود به روشن کردن موبایل و گرفتن اسکرین شات نمیشه از فاصله‌ی ۴،۵ سانتی متری نمیشه.
احتمالش زیاده که این پوستر نشونه ای از ارائه ی دیوایس منعطف الجی داشته باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)