حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی A30 با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۹ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ ۱۰ عضو از خانواده گلکسی A را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد. راهبرد سامسونگ برای سال ۲۰۱۹ احتمالاً افزایش تعداد دستگاه های موجود در بازار از برند خود است تا کاربر در نهایت در بین انتخاب محصولات سامسونگ در بماند به جای اینکه به خرید محصولات برندهای دیگر فکر کند. دیشب در ترنجی درباره باتری گلکسی A70 خواندیم که برابر ۴۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود و امروز بنچمارک گلکسی A30 با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۹ دیده شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی A30

بنچمارک گلکسی A30

همانطور که در بنچمارک گلکسی A30 می بینید، سامسونگ برای این عضو سوم خانواده گلکسی ای ۲۰۱۹ (Galaxy A 2019) چیست اگزینوس ۷۸۸۵ استفاده کرده است. این چیپست در قلب خیلی از دستگاه های میان رده و پایین رده سامسونگ می تپد و گلکسی A30 نیز از این قاعده مستثنا نیست.

این چیپست با ۴ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک بالا دیده می‌شود. این برای اولین بار است که یک عضو در رده گلکسی A3 با حافظه رم ۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

نکته قابل توجه به دیگر سیستم عامل اندروید ۹ است که همانطور که قبلاً گفتیم این برای اولین بار خواهد بود که سامسونگ سیستم‌عامل به روز را به خانواده گلکسی ای خواهد داد. به این ترتیب گستره پشتیبانی آپدیت اساسی اندروید آن یک سال افزایش پیدا میکند و تا اندروید ۱۱ ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد باقی مشخصات از جمله نمایشگر و دوربین گلکسی A30 نیز نقش مهمی در جذابیت آن داشته باشند اما هنوز چیزی درباره آن ها نمی دانیم.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

A60 هم اومده, اسنپدراگون 625 و اندروید 8: https://browser.geekbench.com/v4/cpu/11729648

Meerouzh

سلام سیناخان لطفا شما که عاشق گوگل کمرا هستین اینرو پوشش بدین ویدیو باحالیه.
لطفا بعدش درمورد نصب دوربین گوگل روی سایر گوشی ها هم اگه ممکنه ی توضیحی بدین

Meerouzh
hamid reza

اگه با این بزنه نزنه بهتره خداییش خیلی افتضاحه از پردازنده پرچمدار 3 نسل پیش هم عملکردش پایین تره شاید با اعداد ارقام خوب بازی کنه ولی طبق تجربه خودم گرافیک جالبی نداره و تو بازی هایی مثل آسفالت 8 و ریل ریسینگ 3 و مورتال کامبوت ایکس شاید بدون اتصال اینترنت مشکل خاصی نداشته باشه ولی اگه اینترنتتون متصل باشه و بخواهین آنلاین لذتشو ببرین شاهد افت شدیدی میشین که مربوط میشه به پردازش گرافیکی پایین این پردازنده در حقیقت اگه برای مثال اینترنت رو با پردازنده هم ارز بگیریم شما با این پردازنده سرعت آپلود بینظیری رو کسب میکنین ولی سرعت دانلودتون در حد افتضاحی از آب در میاد

علی شیخ زاده

فکر میکنم تعداد انبوهی از این چیپست ها تو انبار داره و میخواد یه جوری آب کنه😃

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)