حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی اس ۱۰ جایی بین قیمت گلکسی اس ۹ و آیفون XS خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

ما درباره قیمت خانواده گلکسی اس ۱۰ شایعات زیادی شنیده ایم که هر کدام مسیر خود را دارد. امروز اما از اروپا خبر می رسد که قیمت گلکسی اس ۱۰ جایی بین قیمت گلکسی اس ۹ و آیفون XS خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، گزارش جدید وب‌سایت TuttoAndroid از قیمت‌گذاری پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۱۹ سامسونگ در ایتالیا پرده برداشت. بایستی خاطرنشان کرد که معمولا قیمت‌گذاری پرچم‌داران سامسونگ در ایتالیا نسبت به سایر بخش‌های اروپا بین 20 یورو (23 دلار) تا 50 یورو (57 دلار) بیش‌تر است. بنابراین با احتساب این ارقام به احتمال فراوان قیمت‌گذاری هندست‌های مذکور در سراسر قاره اروپا متفاوت خواهد بود.

قیمت خانواده گلکسی اس ۱۰ در مقایسه با خانواده گلکسی اس ۹ اندکی بالاتر خواهد بود

همان‌طور که شایعات پیشین بارها اشاره کردند؛ گلکسی S10E ارزان ترین دستگاه خانواده پرچم‌دار آینده غول کره‌ای به‌شمار می‌رود. این گوشی با تراشه اگزینوس 9820، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. به گفته گزارش، این دستگاه با قیمت 779 یورو (885 دلار) در دسترس مشتریان ایتالیایی قرار خواهد گرفت.

براساس برنامه‌ریزی‌ها نسخه معمولی گلکسی S10 همانند فبلت گلکسی‌نوت 9 با 2 مشخصات حافظه ای در قاره اروپا فروخته خواهد شد. به گفته گزارش، نخستین مدل با قیمت‌گذاری 929 یورویی (1056 دلار) خود 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ در حالی‌که دومین مدل با قیمت‌گذاری 1179 یورویی (1340 دلار) از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی برخوردار است.

برای مقایسه جالب است بدانید که سال گذشته گلکسی S9 با قیمت 899 یورو (1021 دلار) در این منطقه عرضه شد؛ در حالی‌که در سال 2017 کاربران تنها با پرداخت مبلغ 829 یورو (942 دلار) قادر به خریداری گوشی گلکسی S8 بودند. با این‌حال بایستی خاطرنشان کرد که هر 2 دستگاه مذکور با 64 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار شدند.

اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس با اندازه بزرگ‌تر و قابلیت پشتیبانی از 4G، سری جدید پرچم‌داران سامسونگ را تکمیل می‌کند. به‌طور کلی این دستگاه با 3 پیکره‌بندی متفاوت ارایه خواهد شد. 2 مدل نخست به ترتیب با قیمت‌گذاری 1049 یورو (1192 دلار) و 1299 یورو (1476 دلار) عرضه شده و از مشخصات مشابه با نسخه معمولی گلکسی S10 بهره می‌گیرند. از سوی دیگر پیشرفته‌ترین مدل این اسمارت‌فون دارای 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه‌داخلی است و با قیمت چشمگیر 1599 یورو (1817 دلار) در ایتالیا به‌ فروش می‌رسد.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلکسی اس ۱۰ پلاس

قیمت خانواده گلکسی اس ۱۰ کماکان از آیفون های اپل پایین‌تر است

با وجود جهش قیمتی، ساختار قیمت‌گذاری جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ کماکان در مقایسه با آیفون جدید اپل به میزان قابل‌توجهی پایین‌تر است. در واقع دستگاه ارزان‌تر آیفون XR با قیمت 889 یورو (1010 دلار) در ایتالیا عرضه شد. از سوی دیگر نسخه 64 گیگابایتی آیفون XS و آیفون XS مکس با قیمت‌گذاری چشمگیر 1189 یورو (1351 دلار) و 1289 یورو (1465 دلار) در این کشور به فروش می‌رسند.

کلیه مدل‌های سه‌گانه گلکسی S10 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم دوگانه در پشت دستگاه و حسگر دوم مجهز به لنزی با زاویه‌دید گسترده بهره خواهند برد. همچنین کاربران گوشی‌های بزرگ‌تر گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس به دوربین سوم تله‌فوتو و حسگر سنجش ضربان قلب نیز دسترسی خواهند داشت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها هر 3 مدل فوق از نمایشگرهای سوپرامولد با تفاوت‌هایی جزئی استفاده خواهند کرد. ظاهرا ارزان‌ترین دستگاه با یک پنل مسطح 5.8 اینچی به‌همراه سوراخ نمایشگر ارایه می شود. از سوی دیگر مدل معمولی گلکسی S10 از یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.1 اینچی با سوراخ نمایشگر با لبه‌های خمیده بهره می‌گیرد. دستگاه ممتاز گلکسی S10 پلاس نیز مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی بوده و ظاهرا از یک حفره بیضی‌شکل جهت استقرار دوربین جلویی دوگانه برخوردار است.

نهایتا یک مدل مجزا موسوم به گلکسی S10 X با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G نیز این دستگاه را همراهی خواهد کرد. انتظار می‌رود این موبایل با یک نمایشگر غول‌پیکر 6.7 اینچی و مجموعا 6 دوربین عرضه شود. از این 6 دوربین، 2 عدد آن‌ها همانند گلکسی S10 پلاس در قسمت جلویی دستگاه مستقر شده و 4 عدد دیگر نیز به پشت دستگاه منتقل خواهند شد.

بر اساس گزارش امروز، پیش‌سفارش دستگاه های گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10E در روز ۱ اسفند و دقیقا پس از برگزاری مراسم رونمایی سامسونگ آغاز خواهد شد. این فرآیند برای بیش از 2 هفته ادامه خواهد یافت و دستگاه های مذکور طی روز 8 مارس در اکثر بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

در حال حاضر زمان عرضه گوشی 5G گلکسی S10 X و موبایل منعطف گلکسی Fold هنوز مشخص نشده است. با این‌حال بر اساس شایعات در روز ۱ اسفند از گوشی تاشوی سامسونگ نیز رونمایی می‌شود و این دستگاه بایستی به تعداد محدودی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قیمت گذاری گلکسی اس ۱۰ با این توصیف ها مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

حیف که پرچمدار خریدن فعلا برای مردم آرزو به حساب میاد دیگه از مردم انگیزه دنبال کردن اخبار موبایل و ماشین و گجت های بروز تکنولوژی رو گرفته و مردم بیشتر به فکر این هستن که امروز هم میتونن غذا بخورن یا نه امیدارم همچی درست بشه و هرکس از هر برندی که دوست داره بهترین هارو بتونه خریداری کنه

chalton

مگه بهتر از اس 10 داریم؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟جدی دارم میگم مگه داریم بهتر از اس 10؟؟؟؟؟حالا اینا هیچی کی میخواد جلوی اس 10 ایکس رو بگیره،برندها الان دستپاچه شدن چیکار کنن فقط تنها ماری که ازشون بر میاد اینه یه دسیسه ای بعد از رونمایی بِچینن،در کل تو این یک سال برندها هر چقدر خواستن شلوغ کردن حالا دوباره غول دنیای موبایل بیدار شده و یک اسفند میاد.

Aria ?

من ک متوجه این قیمتای سامسونگ نمیشم نوت ۸ پارسال ۹۵۰ دلار بود اس ۹ پلاس ۷۰۰ خورده ای اما اس ۹ پلاس گرون تر بود …
الانم نوت ۹ با هزار دلار قیمت فقط یک تومن با اس ۹ پلاس تفاوت داره … ینی پس اس ۱۰ باید ارزون تر باشه از نوت ۹ دیگه

علی شیخ زاده

همه جا قدرت خرید این گوشی ها هست بجز ایران😶
من فکر میکنم مدل ارزان قیمت اس ۱۰ بخش عظیمی از کل فروش اس ۱۰ ها رو مال خودش میکنه البته اگه چیپست پرچمدار داشته باشه خیلی با ارزشه

Mortazavi

جنگ مگه؟
لعنت بر اپل و سامسونگ و هوآوی که این افزایش قیمت رو باب کردند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)