حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی موبایل منعطف سامسونگ رسما اعلام شد: ۱ اسفند و همزمان با گلکسی اس ۱۰

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

امروز روز تیزرهای رسمی سامسونگ است و این تیزرها متمرکز بر موبایل منعطف این شرکت هستند. امروز صبح بود که دیدیم تیزر “چالش ۱۰ سال” سامسونگ اشاره به موبایل منعطف این شرکت دارد. امشب اما تیزر رسمی سامسونگ برای موبایل منعطف این شرکت منتشر شده است اما با نام عدد ۱۰ همراه است. در حقیقت انتهای ویدیو تاریخ معرفی موبایل منعطف سامسونگ رسما اعلام می شود که ۱ اسفند و همزمان با گلکسی اس ۱۰ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تیزر سامسونگ

تیزر سامسونگ

همانطور که می بینید در این تیزر کوتاه که ما آن را به صورت تصویر متحرک برای شما قرار داده ایم، عدد ۱۰ روی موبایل منعطف سامسونگ دیده می شود. حتما توجه دارید که حرف S درون تصویر نیست. این که این عدد ۱۰ قرار است چه چیزی را مشخص کند مشخص نیست هنوز اما بیشتر از آن می توان به کلیت تصویری که می توان از موبایل منعطف سامسونگ داشت، فکر کرد.

در این تیزرهای امروز تا حدودی شماتیک موبایل منعطف آن ها را از نگاه خودشان می بینیم و حاشیه نامتقارن بالا و پایین در کنار حاشیه های کم طرفین نمایشگر قابل توجه است. همچنین تاشدن به داخل نیز در این تصویر تداعی می شود.

همانطور که گفتیم در انتهای این ویدیو می بینیم که تاریخ معرفی موبایل منعطف سامسونگ رسما اعلام شده و ۱ اسفند خواهد بود. این تاریخ همزمان با گلکسی اس ۱۰ است. این تصویر شعار “آینده را بازکن” یا “Unfolding The Future” را نیز نشان می دهد.

به نظر می رسد که ۱ اسفند روز بسیار هیجان انگیزی است، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

واقعا که هیجان انگیز خواهد بود

علی شیخ زاده

معرفی موبایل منعطف و اس ۱۰ با هم ممکنه اس ۱۰ رو به حاشیه ببره و نگاها به سمت موبایل منعطف جذب بشه مگر اینکه موبایل منعطف جز یکی از مدل های اس ۱۰ باشه.

Naranj

حاشیه ای در کار نیست، مدل منعطف فقط برای کره و احتمالا امریکا هست فعلا

علی شیخ زاده

بله میدونم حرف من درمورد هیجان مراسمه

نیما عرفانی

بیشتر کنفرانس ها و مراسم های اپل و سامسونگ رو به صورت زنده تماشا کردم به علاوه ۲ کنفرانس اخیر هواوی برای سری پی ۲۰ و میت ۲۰ . به جرأت میگم مراسم سامسونگ یه سروگردن از سایرین بالاتره چه از نظر کیفی چه از لحاظ کمی. از إستیجش گرفته تا سبک فیلم برداری و عوامل روی صحنه همگی در بالاترین سطح ارائه میشن و مشخصه که هزینه های زیادی رو برای هر مراسم Unpacked در نظر میگیره و قطعاً سامسونگ در دهمین سالگرد معرفی سری إس به همراه گوشی منعطفش می‌تونه در اجرای این مهم به بهترین نحو نظر خیلی از منتقدان رو به خودش جلب کنه.

ahmad

از روی دعوت نامه و عدد صفر درست حدس زده بودم پس

Peiman

عجب اسفندی بشه اسفند امسال

ali_akbar

فکر کنم قیمتش به پول ما چیزی حدود 10 میلیون بشه

chalton

من دیگه حرفی ندارم جز اینکه بگم بی صبرانه منتظر مهمترین مراسم 2019 یعنی رونمایی اس 10 و گوشی منعطف سامسونگ هستم که واقعا از یک اسفند به بعد دیگه دنیای موبایل تغییر میکنه.👏👏

Mortazavi

این تکنولوژی میتونه استارت تغییر بزرگ اسمارت فون ها بشه

Phanosesabz

با این وجود می خواد گوشی خمیده ش زو دست و پا شکسته معرفی کنه و تعداد کمی رو تولید می کنه به نظرم باید دیرتر معرفی می کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)