حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاییدیه موبایل منعطف سامسونگ عرضه نزدیک آن را تایید می کند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو روز پیش در ترنجی خواندیم که شاید موبایل منعطف سامسونگ تاریخ ۱ اسفند همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی شود. این به دلیل قرار گرفتن بنرهای تبلیغاتی سامسونگ در پاریس بود که می گفت “آینده را باز کن”، البته اگر حق مطلب را بخواهیم ادا کنیم باید همان عبارت انگلیسی Unfolding the Future را برای شما بنویسم. امروز تاییدیه موبایل منعطف سامسونگ عرضه نزدیک آن را تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

سامسونگ SM-F9000

سامسونگ SM-F9000

در تاییدیه بالا همانطور که می بینید دستگاهی از سامسونگ با مدل SM-F9000 وجود دارد. در این تاییدیه خبری از پشتیبانی 5G نیست اما در حال حاضر فقط شاهد تایید شدن مدل عددی هستیم. ما سه روز پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی اف (Galaxy F) با کد نام Winner ارایه خواهد شد و این یک خبر جدید نیست و می توان گفت ماه‌ها پیش در ترنجی این موضوع را خوانده بودیم.

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ تایید کرد که موبایل منعطف خود را نیمه اول سال ۲۰۱۹ ارایه می کند و خب نیمه اول ۲۰۱۹ خودش ۶ ماه است!

نمایشگاه CES 2019 وقتی موبایل منعطف سامسونگ پشت درب های بسته به شرکا خود معرفی شد ما کاملا متوجه می شویم که این دستگاه نسبتا گران سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رونمایی می شود. می گوییم نسبتا گران چون یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم احتمالا قیمت موبایل منعطف سامسونگ بین ۱۹۰۰ تا ۲۶۰۰ دلار است. دلیل آن را نیز خواندیم که چرا قیمت موبایل منعطف سامسونگ حداقل حدود ۱۸۰۰ دلار است؟

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ بتواند با موبایل منعطف خود نظرها را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

به به
منتظرم هر چه سریعتر بیاد…
رقابت روی گوشی های معمولی دیگه خیلی به هم نزدیک شده بود و زمینه نشون دادن خلاقیت و ابتکار کم…
اما تو زمینه گوشی های منعطف جا برای خلاقیت بیشتر هست…
ضمناً براساس اخباری که تا الان منتشر شده به نظر من گوشی منعطف شیائومی بهتره…
چون هم از دو سر تا میشه…
هم وقتی تا میشه صفحه جدید edge میشه و مثل این عکس سامسونگ حاشیه نداره و بدون حاشیه هست…
منتظرم سامسونگ و شیائومی رونمایی کنن…
که ببینم در واقعیت کدوم بهتره…

chalton

یه عده ابله میان اینجا گوشی تو قاب بوده تا طراحی اصلیش که نهایی نشده لو نره رو میاد احضار نظر میکنه،شاسکول اون حاشیه ها قاب هستش که طراحی گوشی توش پنهان شده تا نهایی بشه بعد رونمایی کنن،کل برندهای چینی دقت کنید کل برندهای موبایل چینی هنوز خیلی خیلی کار دارن تا برسن به سامسونگ،آینده همه چی رو ثابت میکنه.
رونمایی نسخه تجاری گوشی منعطف سامسونگ و توضیع سریع اون در بازار عصر جدیدی رو در صنعت موبایل ایجاد خواهد کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)