حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصاتی درباره گلکسی اف (Galaxy F) با کد نام Winner منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات متنوعی درباره موبایل منعطف سامسونگ شنیده ایم و امشب مشخصاتی درباره گلکسی اف (Galaxy F) با کد نام Winner منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

بیش از چند سال است که شایعه گلکسی ایکس (Galaxy X) یا پروژه دره (Vally) سامسونگ را می شنویم که قرار است مربوط به موبایل منعطف سامسونگ باشد. چندی پیش در توییتی خواندیم که موبایل منعطف سامسونگ با نام گلکسی ایکس (Galaxy X) عرضه نخواهد شد و چندی بعد در توییتی دیگر از یک منبع دیگر شندیم که نام موبایل منعطف سامسونگ گلکسی اف (Galaxy F) خواهد بود.

گلکسی اف

گلکسی اف

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم موبایل منعطف سامسونگ دو باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری دارد. حالا اما شایعه دیگری می گوید که احتمالا دو باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری برای گلکسی اف (Galaxy F) یا موبایل منعطف سامسونگ در نظر گرفته شده باشد.

حافظه داخلی و حافظه رم گلکسی اف (Galaxy F) نیز در شایعات قبلی که در ترنجی خواندیم، به ترتیب برابر ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت و ۱۲ گیگابایت است. کد نام گلکسی اف (Galaxy F) یا موبایل منعطف سامسونگ را Winner عنوان کرده اند که پیش از این نیز درباره آن شنیده بودیم که دوباره تکرار می شود.

به دلیل حافظه داخلی بالا نمی توان انتظار داشت که شاهد قیمت پایین تر ۱۵۰۰ دلار برای آن بود و پیش از این قیمتی بین ۱۸۰۰ تا ۲۱۰۰ دلار را برای موبایل منعطف سامسونگ می شنیدیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این شایعات درباره موبایل منعطف سامسونگ صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

چ خبره 1 ترابایت !! مگه جنگه . عملا داره هارد میده بیرون ک صفحه نمایش داره

علی شیخ زاده

یه روزی یک ترابایت هم عادی میشه هم لازم

siavash

نترکه صلوات

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)