حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی (Redmi) پرچمدار با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت حدود ۳۷۰ دلار تولید خواهد کرد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | شیائومی

دیروز بود که در ترنجی خواندیم شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۶۰ با قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد و این اولین موبایل از زیربرند جدید شیائومی یعنی Redmi  بود. امروز به صورت رسمی تأیید می شود که ردمی (Redmi) پرچمدار با اسنپدراگون ۸۵۵ تولید خواهد کرد و قیمت حدود ۳۷۰ دلار برای آن گزارش شده است.

اسنپدراگون ۸۵۵

اسنپدراگون ۸۵۵

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می 9 با اسنپدراگون 855 در بنچمارک GeekBench دیده شد. اینکه شیائومی موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ تولید کند اصلا موضوع دور از ذهنی نیست اما اینکه ردمی (Redmi) بخواهد پرچمدار هم تولید کند یا نه هنوز مشخص نبود که با اطلاعات رسمی مدیر عامل شیائومی تایید می شود.

اگر بخواهیم کمی به عقب تر نگاه کنیم، دو دستگاه از شیائومی با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ لو رفته بود که یکی از آن ها  Mi 9 و دیگری احتمالا پرچمدار ردمی باشد.

پوکو که زیربرند دیگر شیائومی است در حال حاضر ارزان ترین موبایل با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۴۵ را دارد که روی قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می رسد. درباره پرچمدار ردمی (Redmi) با اسنپدراگون ۸۵۵ گفته می شود که قیمت معادل ۳۷۰ دلار برای آن در نظر گرفته خواهد شد که کاملا قیمت جذابی است.

به نظر می رسد هر چقدر برندهای بزرگتر همچون اپل موبایل های خود را گران‌تر می کند، چینی ها می خواهند آنقدر مقرون به صرفه باشند که دیگر حتی سیب اپل جذابیت خود را از دست بدهد. شما درباره آینده بازار موبایل و برندهای بزرگتر را با این دستگاه های فوق العاده چینی ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

بسیار خوش قیمت و ارزش خرید بالایی داره سری ردمی

maghami1999

می شه ایدی تلگرامتون رو بدید باهاتون کار داشتم

Pouya

pouya1380_tehran

Pouya

دوستی که منفی داد فک کنم از ایدیم خوشش نیومد😑 عزیزم چی دوس داری بزارم ؟بگو برا تو ایدیمو سفارشی کنم ایدی چی باشه خوشت میاد😁

علی شیخ زاده

من فکر میکنم ترنجی یه ربات ساخته که بصورت خودکار به همه یه منفی میده وگرنه یک انسان هرچقدر هم بیکار باشه وقت نمیکنه بصورت آنی به همه کامنت ها منفی بده😃
شوخی😃

Pouya

😂👌

Xperia

خارج ک مفته ولی اینجام نسبت ب بقیه خیلی خوبه

CAPCOM

چشم بازارو درآورده، این برند

MohammadFarhaadi

یعنی همه برندا رو بسته به رگبار ها.همین روزاست که میبینی سامسونگ و هواوی و اپل و سونی و اچ تی سی و بقیه برندا با موشک حمله کردن به مقر شیائومی!!!😁😂🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)