حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به موبایل منعطف FlexPai شرکت Royole چینی | CES 2019

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | CES 2019، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

احتمال به یاد دارید که حدودا دو ماه پیش در ترنجی دیدیم اولین موبایل منعطف دنیا با نام FlexPai توسط Rouyu Technology با اسنپدراگون ۸۱۵۰ و قیمت ۱۳۰۰ دلار رسما معرفی شد. حالا می دانیم که نام چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ به صورت رسمی همان اسنپدراگون ۸۵۵ است و نام شرکت مذکور هم Rouyu و هم Royole خوانده می شود. امروز در نمایشگاه CES 2019 یک ویدیو از نگاه نزدیک به موبایل منعطف FlexPai شرکت Royole منتشر شده که در ادامه با هم آن را می بینیم. با ترنجی همراه باشید.

پیش از این ما نگاه محدودی به موبایل منعطف FlexPai شرکت Royole داشتیم اما در این ویدیو همانطور که می بینید شاهد یک دید کامل به تمام زوایای دستگاه منعطف از جمله لولا و طراحی قاب پشتی وجود دارد. در بخش لولا روی قاب پشتی احساس این اتوبوس های دوقلو به ما دست داد که از وسط تامی‌شوند!

باید توجه داشته باشید زمانی که  موبایل منعطف FlexPai شرکت Royole رسما معرفی شد، گوگل هنوز بهینه سازی برای دستگاه های منعطف را رسما رونمایی نکرده بود و این شرکت چینی بهینه سازی های نرم افزاری که انجام داده، کاملا خودجوش بوده که قابل تحسین است. این را از این بابت می گوییم که عملکرد رابط کاربری و نرم افزار خیلی خوب ارزیابی می شود. اجازه بدهید گالری تصاویر موبایل منعطف FlexPai شرکت Royole را با هم ببینیم:

موبایل منعطف فلکس پای هر چند زحمت‌ترین موبایل منعطف در تاریخ خواهد بود اما نگاهی به تاریخچه مختصر موبایل های هوشمند که به صورت جدی از ۱۱ سال پیش و با ارایه آیفون ها به شکل امروز آغاز شده است، داشته باشید! جای توسعه بسیار است و شرکت هایی که به دنبال کسب سهم قابل توجه از بازار هستند باید نوآوری ویژه داشته باشند یا دستگاه اقتصادی ارایه کنند! راهبرد رویال با فلکس‌پای بر نوآوری است!

نظر شما چیست؟ موبایل منعطف FlexPai شرکت Royole چینی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shamim1362

قشنگه، ولی فکر کنم دیگه فقط در حد نگاه کردن به جنس در توانم باشه.

علی شیخ زاده

به نظرم اینبدر خوب هست که بشه اولین عنوان اولین موبایل منعطف دنیا رو به نامش ثبت کرد

mega08

یه جورایی شبیه گوشیی که ساسونگ زده بود

Peiman

چینی ها فقط می‌خوان اولین باشند اصلا کیفیت و کارایی براشون مهم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)