حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا آیپد مینی جدید سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

آیپد پرو ۲۰۱۸ پس از آیفون های جدید معرفی شدند و دستگاه های کاملا جذابی هستند که فقط کمی خم می شوند و اپل می گوید خاطر خود را مکدر نکنید، طبیعی است. با ارایه این آیپد های کم حاشیه و آیفون Xs مکس ۶.۵ اینچی، احساس نیاز به یک تبلت ۸ اینچی (۷.۹ اینچ) کمتر شده است و برخی معتقدند اپل این محصول خود را دیگر ادامه نخواهد داد اما امشب گزارش جدیدی می شنویم که می گوید احتمالا آیپد مینی جدید سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در حالی که چشم ما از سال ۲۰۱۵ به جمال آیپد مینی جدید (به معنی طراحی جدید) روشن نشده اما بیشتر روزنامه های چینی گزارش می دهند که نیمه اول سال ۲۰۱۹ فرصتی خواهد بود برای جولان آیپد مینی جدید اپل و چه آرزوی شرینی که آن را آیپد پرو ۲۰۱۸ طور، آپدیت شده تصور کنیم.

گفته می شود که اپل دو آیپد مینی جدید برای سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد که قیمت های متفاوتی دارند. هر چند آیپد مینی ۴ که جدیدترین نسخه به روزشده آیپد مینی است و ۳ سال پیش عرضه شده هنوز برای خیلی از کاربران کفایت است اما قطعا دستگاهی جدیدتر می تواند توجه به این دستگاه گجت ها را بیشتر کند، دسته گجت هایی که سامسونگ برای اولین با با گلکسی تب ۷ آن را آغاز کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تبلت های کوچک در بازه ۷ تا ۸ اینچ بیشتر با استقبال مواجه می شوند یا برادران بزرگ تر؟ من فکر می کنم که هیچ کدام!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

من در مورده آیپد نظر ندم بهتره

CAPCOM

ای کاش میگفتم خوبه هی دارم دیسلایک میخورم
خخخخخخخخخ

CAPCOM

ای کاش میگفتم خوبه هی دارم دیسلایک میخورم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)