حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب آیپد مینی ۵ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم احتمالا آیپد مینی جدید سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود این تبلت جمع و جور اپل با تغییرات خوبی در طراحی سال آینده ارایه شود. امروز قاب آیپد مینی ۵ لو رفته و در ادامه با هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

آیپد مینی ۵

آیپد مینی ۵

موضوعی که درباره قاب آیپد مینی ۵ از نمای پشتی قابل توجه است را می توان بخش دوربین آن دانست. این بریدگی برای دوربین کمی کشیده تر دوربین تکی است اما برای دوربین دوگانه هم کمی کوچک است. یک سوراخ ریز نیز بالا و وسط پشت دستگاه دیده می شود که شبیه به سوراخ میکروفون به نظر می رسد.

به نظر می رسد به جز دو سوراخ وسط لبه بالا که آن ها هم شبیه به سوراخ میکروفون است، یک سوراخ بزرگتر روی لبه بالا و سمت چپ (از نمای پشت) آیپد پرو که مربوط به جک ۳.۵ میلی متری صدا باشد. اپل این پورت را از آیپد پرو ۲۰۱۸ حذف کرده است و حضورش روی آیپد مینی ۵ می تواند جالب باشد.

 

آیپد مینی ۵

آیپد مینی ۵

یک جفت روزنه مستطیلی روی دو لبه بالا و پایین آیپد مینی ۵ هم حتما بلندگوهای چهارتایی اپل است که قرار است صدای خیلی خوبی را به این آیپد جمع و جور اپل هدیه بدهند.

موضوع قابل توجه دیگری را نمی توان از این قاب آیپد مینی ۵ استخراج کرد. موارد مهمی همچون نمایشگر و حاشیه آن، وجود یا عدم وجود Face ID و البته چیپست وجود دارد که باید درباره آیپد مینی ۵ مشخص شوند.

آیپد مینی ۵

آیپد مینی ۵

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید آیپد مینی ها هنوز طرفدار دارند؟ شما طرفدار تبلت ها هستید؟ درباره نسخه مینی چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

حس میکنم فیکه اخه سابقه نداشته اپل دوباره برگرده سراغ چیزی که حذف کرده

misraad

مفید بود
ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)