حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه (Odyssey) با کارت گرافیک NVIDIA RTX 2080 رسما معرفی شد | CES2019

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | CES 2019، سامسونگ، لپ‌تاپ گیمینگ

این روزها تقریبا همه تولیدکننده های کامپیوتر شخصی دوست دارند یک لپتاپ گیمینگ داشته باشند. ۹ ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z رسما معرفی شد و حالا در نمایشگاه CES 2019 لپتاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه (Odyssey) با کارت گرافیک NVIDIA RTX 2080 رسما معرفی شده است و در ادامه با هم با آن بیشتر آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

لپتاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey

لپتاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey

طراحی همیشه بخش ویژه لپتاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey بوده است و در این نسل جدید که سومین نسل لپتاپ های مخصوص بازی سامسونگ در سری اودیسه به شمار می رود نیز طراحی خاص را شاهد هستیم. از تاچ پد با بافت خاص تا قاب پشتی و طرح ویژه سامسونگ اودیسه و طراحی ساده فضای استراحت مچ. کیبرد LED رنگی دارد و نمایشگر به لولا خاصی در مرکز به دستگاه متصل شده است. دلیل این طراحی لولا، فضای بیشتر برای تبادل بهتر حرارت عنوان شده است.

لپتاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey اولین دستگاه با کارت گرافیک NVIDIA RTX 2080 خواهد بود که قدرت قابل توجهی دارد. نمایشگر لپتاپ مخصوص بازی اودیسه سامسونگ با رزلوشن FHD و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز مجهز به فناوری GSYNC انویدیا ارایه می شود. از این نظر باید گفت لپتاپ گیمینگ اچ پی Omen به عنوان اولین لپتاپ با نمایشگر 240 هرتز نسبت به لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ برتری دارد. متاسفانه فعلا این تنها رزلوشن ارایه شدن توسط سامسونگ است اما اگر نرم بودن بازی برای شما مهم باشد، حتما در تنظیمات رزلوشن را روی FHD تنظیم می کنید پس رزلوشن بالاتر خیلی توجیه پذیر نیست.

لپتاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey

لپتاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey

نسخه لپتاپ کارت گرافیک RTX 2080 همانند نسخه دسکتاپش از فناوری Real-time ray tracing بهره می برد که برای سایه زنی و نورپردازی واقعی تر بازی ها کاربرد دارد. در بخش سخت افزار نیز چیپست نسل هشت اینتل Core i7 از نوع شش هسته ای حضور دارد، حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و امکان داشتن دو حافظه NVMe SSD به همراه یک هارد پرتابل برای شما در دسترس خواهد بود.

وزن لپتاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey برابر ۲.۳۵ کیلوگرم است که نه به سبکی لپتاپ های مخصوص بازی آلین‌ور، ایسوس و ریزر اما در رده بندی خوبی قرار می گیرد. تز نظر پورت ها شاهد ۳ پورت USB A، یک پورت USB C، پورت شبکه و پورت HDMI هستیم.

نظر شما درباره لپتاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه (Odyssey) با کارت گرافیک NVIDIA RTX 2080 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

از نظر گرافیکی فعلا سامسونگ اوله، ای کاش نوع پنل نمایشگر رو ذکر میکردند واقعا مهمه

Pouya

اقای ع .طایی خبری از قیمتش نشده؟
دیگه فک کنم دوتا کلیه هم حواب نده 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)