حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، لپ‌تاپ گیمینگ

نه قطعا سامسونگ به خیلی چیزها مشهور است که لپتاپ مخصوص بازی در آن ها نیست ولی دو سالی هست که این شرکت سری لپتاپ های اودیسه (Odyssey) خود را طراحی و تولید می کند انصافا هر دو نسل از نظر طراحی و مشخصات کاملا جسور و جذاب هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z بیشتر آشنا شویم.

لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z

لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z

طراحی اولین چیزی است که نظر من را به شخصه درگیر خود می کند. سامسونگ چند سالی هست که تحولی ویژه در طراحی تولیدات خود اعمال کرده، چه در موبایل، چه در ساعت هوشمند و چه در لپتاپ ها که هر کدام جسارت ویژه خود را داشت، از نمایشگر دو لبه خمیده و موبایل پشت و رو شیشه ای خمیده تا ساعت با نمایشگر گرد با چرخنده دور آن یا لپتاپ های سری اودیسه با طراحی فوق خاص. همانطور که در تصویر می بینید قاب پشت نمایشگر به شکل بسیار زیبایی پرداخت شده و لوگو اودیسه روی ان است.

در بحث طراحی می توان به وزن و ضخامت بسیار کم برای یک لپتاپ مخصوص بازی اشاره کرد، جایی که لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z تنها 2.4 کیلوگرم و 17.9 میلی متر ضخامت دارد! این برای یک لپتاپ 15 اینچی مخصوص بازی واقعا خوب است. همچنین سیستم تهویه به نام Dynamic Spread Vapor Chamber دارای فن های Z Blade سامسونگ می تواند به خوبی حرارت تولید شده توسط پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را از دستگاه خارج کند. هر کدام از این پردازنده ها یک فن مخصوص Z Blade دارند و در مجموع دو عدد این فن های خنک کننده در دستگاه وجود دارد.

لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z

لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z

از نظر طراحی جلوی لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z نیز متفاوت است، همانطور که می بینید کیبرد و تاچ پد در کنار هم قرار گرفته و روی لبه پایین شاسی دستگاه قرار گرفته است. این طراحی عجیب برای علاقه مندان جالب به نظر می رسد و نزدیک بودن کیبرد و جایگاه متفاوت تاچ پد می توان برای بازی جذاب باشد. به زاویه طراحی خروجی صدا (!) دقت کنید، از نمایجلویی گویی انعکاسی از چیزی روی آن است که به صورت عمودی قرار دارد اما وقتی از زاویه به آن نگاه می کنید متوجه می شوید که خروجی صدا است.

لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z

لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z

از طراحی که بگذریم به مشخصات سخت افزاری می رسیم جایی که نمایشگر 15.6 اینچی لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Zرزلوشن FHD دارد، چیپست گرافیکی GeForce GTX 1060 Max-P با 6 گیگابایت حافظه DDR5 که 10٪ سریع تر از 1060 Max-Q برای بازی شما در نظر گرفته شده و پردازنده مرکزی 6 هسته ای نسل هشتم Core i7 با 16 گیگابایت حافظه رم و حافظه SSD 1 ترابایت از نوع NVMe باقی مشخصات سخت افزاری را تکمیل می کنند. باتری 54 وات ساعتی آن به همراه شارژر 180 واتی شارژ می شود، بلندگو ها یک جفت استریو 1.5 واتی هستند و پورت های کافی روی دستگاه برای اتصال یک هدست واقعیت مجازی وجود دارد.

این دستگاه قدرت مند حالت سکوت ویژه دارد تا صدای فن ها تا 22 دسیبل کاهش پیدا کند. نظر شما درباره لپتاپ مخصوص بازی سامسونگ Odyssey Z چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

نسل قبلش تو ایران آمد؟؟ قیمتش چقدر هست ؟!

Rog_Pc_Gamer

سلان بی ربطه ولی قصد ندارین مقایسه جدید سوپرسف بین اس ۹ پلاس و پی ۲۰ پرو رو بزارین؟

Peiman

طراحی کلیش بهتر از بقیه لپتاپ های گیمینگ .چیزی که تو ذوق میزنه حاشیه های زیاد نمایشگر که از حد معمول بیشتر . اگر یکم کمتر بود بسیار زیبا تر میشد

moh3n

در زمینه گیمینگ چه از نظر مشخصات و کارایی و چه از نظر طراحی در حال حاضر بهتر از asus zephyrus ندیدم.
https://www.asus.com/Laptops/ROG-ZEPHYRUS-GX501/
قراردادن گرافیک ۱۰۸۰ توی این ضخامت محشره

dele_tanha

Asusعالیه هم قیمتش خوبه هم عالی هست طراحی و بقیه چیزاش. من خودم 6 سال هس ایسوس دارم واقعا راضی ام

s.p.a.r.r.o.w

اندروید 8 بصورت ota برا s8 پلاس اومد، اپدیدت کردم کار می کنم بهبود هاش رو می گم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)