حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ گیمینگ اچ پی Omen اولین لپتاپ با نمایشگر 240 هرتز رسما معرفی شد | CES2019

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | CES 2019، اچ‌پی، لپ‌تاپ گیمینگ

اچ پی دست پر به نمایشگاه CES 2019 آمده است و فکر می کنم امشب یکی از جذاب ترین لپ‌تاپ های معرفی شده اچ پی تا کنون را با هم خواهیم دید. لپتاپ گیمینگ اچ پی Omen اولین لپتاپ با نمایشگر 240 هرتز رسما معرفی شده است و در ادامه با هم آن را بیشتر می شناسیم، با ترنجی همراه باشید.

لپتاپ گیمینگ HP

لپتاپ گیمینگ HP

در دنیای موبایل این ریزر است که حالا دومین نسل از موبایل های مخصوص بازی خود را با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه می کند تا بازی روی موبایل جذاب تر باشد اما در دنیای لپتاپ های مخصوص بازی قرار است که شما کره‌تر بازی کنید و اچ پی نمایشگر ۲۴۰ هرتز را برای شما در چنته دارد.

اچ پی یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی به رزلوشن FHD با نرخ رفریش ۲۴۰ هرتز را برای لپتاپ گیمینگ اُمن (Omen) خود انتخاب کرده است که اولین در نوع خود هم هست. این غول بازی پرور (!) اچ پی با جدیدترین گرافیک لپتاپ های Nvidia یعنی مدل RTX 2070 Max-Q ارایه می شود، چیپست نسل هشت اینتل مدل Core i7-8750H دارد، ۱۶ گیگابایت حافظه رم کاملا طبیعی است و وای فای نسل ۶ یا 802.11ax هم دارد که برای چنین دستگاهی مخصوص بازی، همچنان طبیعی است.

وزن لپتاپ گیمینگ HP Omen برابر ۲.۴ کیلوگرم است

طراحی کلی این لپتاپ مخصوص بازی HP با آن X قاب پشتی جذاب است، حاشیه نمایشگر کم و کیبرد قاعدتا نوردهی LED رنگی دارد. قیمت این لپتاپ جذاب از ۱۳۷۰ دلار آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره لپتاپ گیمینگ اچ پی Omen یعنی اولین لپتاپ با نمایشگر 240 هرتز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

قیمت خیلی خوبی داره به نظرم.
فقط ترجیح من برای بازی کامپیوتر رو میزیه

CAPCOM

وای این عالیه اما یه دفه خبر لبتاپ اودیسه سامسونگ از ترنجی اومد بالای صفحه گوشیم که مثله اینکه یه سرو گردن از لحاظ گرافیکی از اچ پی اومن قویتره وای چ خبره مثه اینکه امسال سال لبتاپاست
من یکی سکته رو میزنم

REZA

این لپ تاپا چرا توی ایران اینقد گرون شدنه ،دیشب لپ تاپای دیجی کالا رو دیدم ،خوباشون از ده میلیون به بالان بقیه هم ضعیفن واقعا چرا اینجور شده.
من نیاز دارم و واقعا زورم میاد این همه پول بدم .خیلی افتضاحه قیمتا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)