حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت افزایش کیفیت دوربین هوآوی میت ۲۰ پرو ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، هواوی

هوآوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) با دوربین سه گانه خود پیشرفت های خوبی نسبت به هوآوی پی ۲۰ پرو که در حال حاضر بهترین دوربین موبایل را به اعتقاد DxO دارد، ارایه کرده است. چهار هفته پیش بود که آپدیت هوآوی میت ۲۰ پرو برای افزایش کیفیت دوربین و راه های احراز هویت ارایه شد و حالا شاهد ارایه یک آپدیت افزایش کیفیت دوربین دیگر برای هوآوی میت ۲۰ پرو هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت هوآوی میت ۲۰ پرو

آپدیت هوآوی میت ۲۰ پرو

آپدیت جدید هوآوی میت ۲۰ پرو بیشتر پیرامون دوربین است. این آپدیت همانطور که در اسکرین شات بالا می بینید با حجم حدود نیم گیگابایت و شماره ساخت C185E10R1P16 یا رابط کاربری EMUI 9.0.0.171  ارایه شده است.

وصله امنیتی همان وصله امنیتی آپدیت قبلی است که مربوط به ماه دسامبر است. در بررسی ما از هوآوی میت ۲۰ پرو در حالت AI ​​Master عموما کمی لگ و تاخیر دارد و در این آپدیت وعده برطرف شدن آن را داده است. همچنین بین نمایش تصویر با تصویر اصلی پیش از این مشکلی وجود داشت که البته من آن را تجربه نکردم ولی حالا به نظر می رسد که این مشکلی نیز با این آپدیت برطرف خواهد شد.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که هوآوی تلاش داره با آپدیت نرم افزاری بهتر نظر کاربران را به خود جلب کند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

حتما مثل آپدیت Gpu turbo هست 😏

Peiman

آقای عطایی بررسی رو منتشر نمیکنید؟؟؟

ali

اپدیت دوربین رو میت 20 منم گرفته البته میت 20 بیلد 175 هم گرفته که کیفیت صوتی رو افزایش می ده .

علی شیخ زاده

اون موقع ما هواوی داشتیم اینجوری اپدیت نمیداد همیشه باید در ب در دنبال رام بدون مشکل تو سایت ها میگشتیم اما حالا چه آپدیت هایی که نمیده پشت سرهم😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)