حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پوکوفون اف ۲ (PocoPhone F2) دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

درباره شیائومی اف ۲ (PocoPhone F2) اطلاعات محدودی شنیده ایم و منتظر آن هستیم. حدودا یک هفته پیش بود که بنچمارک شیائومی پوکو اف ۲ (POCO F2) با اسنپدراگون ۸۴۵ دیده شد و حالا رندر پوکوفون اف ۲ (PocoPhone F2) را می بینیم که جذاب است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

پوکوفون اف ۲

پوکوفون اف ۲

در مقایسه با پوکوفون اف ۱ که موفقیت ویژه ای را کسب کرده است و آن را مدیون قیمت ۳۰۰ دلاری خود است و قلب تپنده اسنپدارگون ۸۴۵، می توان گفت که پوکوفون اف ۲ بیشترین تغییر را در بخش نمایشگر می بینم. پوکوفون اف ۱ با بریدگی نمایشگر عریض تر و حاشیه پایین نمایشگر بیشتر ارایه شده بود اما در رندر پوکوفون اف ۲ که بیشتر یک طرح مفهومی است تا رندر واقعی، مواردی متفاوت با پوکوفون اف ۱ را شاهد هستیم.

پوکوفون اف ۲ (PocoPhone F2) با بریدگی نمایشگر قطره طور و حاشیه نمایشگر پایین کمتر در این رندر دیده می شود. دوربین دوگانه با دو دایره قرمز جالب توجه دیده می شود. فلاش دوگانه زیر قاب دوربین نیز یک ویژگی قابل توجه برای موبایل ارزان یا به عبارت صحیح تر، پرچمدار اقتصادی است.

حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی قرار دارد و جنس قاب پشتی احتمالا همانند پوکوفون اف ۱ شیشه نباشد. اینکه پلاستیک است یا آلومینیوم مشخص نیست اما احتمالا شیائومی به فکر ارتقا در این بخش باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید پوکوفون اف ۲ می تواند جذاب باشد؟ همچنان فاکتور قیمت مهم است که پیش بینی می کنیم این بار در نسل دوم یکی از تغییرات مهم، افزایش ناچیز قیمتی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

اسنپدراگون855 باشه عالی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)