حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی ۸ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی جی ۸ (LG G8) پرچمدار ۲۰۱۹ این شرکت کره ای خواهد بود و شایعات متفاوتی درباره آن می شنویم. امروز شایعه ای منتشر می شود که می گوید شاید ال جی جی ۸ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

این تصویر که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، یک طرح مفهومی برای ال جی جی ۸ (LG G8) است. در حقیقت اصلا مشخص نیست که آیا ال جی قرار است جی ۸ یعنی پرچمدار ۲۰۱۹ خود را پس از ارایه ال جی وی ۴۰ با دوربین سه گانه، با دوربین دوگانه عرضه کند یا نه اما فعلا این طرحی است که برای ال جی جی ۸ تصور شده و با تصور ما کمی متفاوت است.

صحبت ما اما اینجا درباره دوربین ال جی جی ۸ نیست، درباره بلندگوی مکالمه آن است. یکی از افشاکننده های بزرگ با حساب کاربری OnLeaks در توییتر عنوان می کند که از منابع خود شنیده که ال جی جی ۸ با بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود.

ال جی جی ۸

ال جی جی ۸

بلندگوی یکپارچه با نمایشگر فناوری جدیدی نیست اما نیازمند به بهبود دارد. مثلا شیائومی میکس حدود سه سال پیش این فناوری را در مقیاس تجاری ارایه کرد. این روزها خبر می رسد که شاید سامسونگ و ال جی در پرچمدار یا دستگاه دیگر خود از این فناوری استفاده کند. ما دو ماه پیش دیدیم که سامسونگ فناوری های حسگر اثرانگشت، بلندگو، ویبره و سنسورهای یکپارچه با نمایشگر را در Samsung OLED Forums 2018 معرفی کرد و همچنین یک ماه پس از آن دیدیم که شاید ساعت هوشمند سامسونگ با حسگر اثرانگشت و بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه شود.

نظر شما چیست؟ ما تا کنون درباره ال جی جی ۸ شنیدیم که ال جی جی ۸ اولین موبایل 5G ال جی نخواهد بود، ال جی جی ۸ شاید با دوربین سلفی زیر نمایشگر و نمایشگر دو لبه خمیده ارایه شود و قدیمی ترین شایعه که شش ماه پیش می گفت ال جی جی 8 احتمالا با نمایشگر 4K تجهیز شود.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

متاسفانه من به ال‌جی امید خاصی ندارم

علی شیخ زاده

می تو😃
الجی یه شرکت نواوره ولی همیشه دست و پا شکسته کار میکنه

Mr. Dandelion

روز به روز نیازها فرق میکنه و باید با توجه به نیاز بازار تصمیم گرفت. حتماٌ ال جی سودآوری و درآمد زایی رو در تغییر رویکرد و فاصله گرفتن از سیاست های گذشته اش دیده و برای اینکه تو بازار بمونه و بتونه رقابت کنه و از میدون مبارزه سربلند بیرون بیاد باید سعی کنه بهترین ها رو تولید کنه و از شکست های گذشته برای پیروزی آینده اش درس بگیره.

نیما عرفانی

خیلی منتظر خبرهای جدید از پرچمدار بعدی الجی هستم ، در طی این چند هفته اکثر خبرها به هواوی ، سامسونگ و سونی و شیائومی محدود میشد( البته خبرهای سونی خیلی هیجان انگیز و امیدوار کننده بودن).
اگه الجی سری G و V رو باهم ترکیب نکنه و بخواد طبق روال کنونی پیش بره و پرچمدار بعدیش جی ۸ باشه ، خیلی ناامید میشم ازش و فکر نکنم در برابر پرچمدارهای سامسونگ و سونی و هواوی حرفی برای گفتن داشته باشه .چون طبق صحبت های چند ماه قبل مدیرعامل الجی در زمان معرفی الجی جی ۷ گفته بود ، پرچمدارهای اصلی الجی سری G هستن اما بیشتر نوآوری هارو در سری V به کار میبره و یکی از نقاط تمایز سری G و V اینه که سری G صفحه نمایش از نوع LCD دارن و سری V صفحه نمایش از نوع OLED . و برهمین اساس اگه جی ۸ صفحه نمایش LCD داشته باشه با قاطعیت میشه گفت شانسی برای رقابت نداره و روی باطری تأثیر مستقیم منفی می‌ذاره.
امیدوارم در آینده خبرهای مثبتی ازش ارائه بشه.

Mr. Dandelion

به نظر من همین میزان باتری که ال جی برای سری وی و جی تعبیه میکنه با توجه به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری پاسخگوی همه نیازها هست. فقط کافیه بلد باشی چطور مصرف انرژی و استفاده از برنامه های کاربردی رو مدیریت کنی تا حداقل انرژی مصرف بشه و بیشتری استفاده رو از امکانات تلفن هوشمندت ببری. اما وقتی ال جی نمایشگر OLED FullVision رو به کار برده تو گوشی های جدیدش طبعا خیلی مصرف انرژی رو اورده پایین. نیاز به نوردهی یپشت هم نداره مثه نمایشگرهای ال سی دی و در ضمن روشنایی بیشتری هم داره.

CAPCOM

بنظرم کیفیت صدا پایین باشه چون این فناوری با ارتعاش صفحه نمایش قراره تولید صداکنه مثله همون تکنولوژی که تو بعضی تلویزیون ها ام استفاده شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)