حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی ۸ شاید با دوربین سلفی زیر نمایشگر و نمایشگر دو لبه خمیده ارایه شود

نوشته

5 سال قبل | 18 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی، شایعات

می دانیم که دوربین زیر نمایشگر سامسونگ در حال توسعه است. احساس می شود که گلکسی اس ۱۰ با همین طراحی به شکل جذابی اسفند امسال را گرم کند اما به نظر می رسد سامسونگ تنها شعله اسفند داغ ما نیست. حالا خبر می رسد که پتنت ال جی به ما می گوید که ال جی جی ۸ شاید با دوربین سلفی زیر نمایشگر و نمایشگر دو لبه خمیده ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین سلفی زیر نمایشگر ال جی

دوربین سلفی زیر نمایشگر ال جی

همانطور که در پتنت های بالا منتشر شده از ال جی می بینید، یک دستگاه با نمایشگر کاملا کم حاشیه دو لبه خمیده می بینید که یا دوربین وسط نمایشگر یا گوشه آن است و قرار است یا به صورت زیر نمایشگر یا به صورت سوراخ نمایشگر در نظر گرفته شود. حتی جالب است که بدانید پتنت ال جی به دوربین سلفی دوگانه زیر نمایشگر هم اشاره دارد.

پتنت ال جی به دوربین سلفی دوگانه زیر نمایشگر هم اشاره دارد

مشخصات زیادی در این طرح وجود ندارد و نمی توان گفت که قطعا در پرچمدار بعدی ال جی یعنی احتمالا ال جی جی ۸ (LG G8) به کار برده شود اما خیلی هم بعید نیست چون ما در حال حاضر می دانیم که گلکسی اس ۱۰ احتمالا با همین طراحی قرار است ارایه شود و شاید ال جی هم به همین فناوری دست پیدا کند که اگر پیدا کند و می تواند خیلی جذاب باشد و ال جی را دوباره به چشم بیاورد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید کره ای ها سال ۲۰۱۸ را جذاب تر کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

الجی طراحی بلد نیست.سامسونگ میتونه

Soheil Rezayi

فقط تو جی ۷ خار داش
کم ترین نو آوری الجی تو سری جی ، G7 بوده که من الان دارم

Soheil Rezayi

وی ۳۰ بهترین دیزاین ۲۰۱۷
قابل توجه کسانی که می گن الجی طراحی بلد نیس

Pouya

اونکه سلیقس ولی اره الجی از نظر زیبایی طراحیه بدی نداره وی سی خوب بود جی ۴ خوب بود حتی جی ۳ نسبت ب اس ۵ عالی بود ولی مثلا پشت جی ۵ رو دوس نداشتم جی ۶ هم بدک نبود ولی خب رقباش بهتر بودن مثل اس ۸

Shiral

همه چیز اش خوبه به جز عدم جسارت در شکستن رکورد باطری ۳۰۰۰…من از G2 تا G6 همه سری هاشو داشتم واقعا باطری هاش افتضاح بودن اما خدایی طراحی بدی نداره

Pouya

الجی بزرگترین نقطه ضعفش تو پرچمدارا باتریه

بیر

که البته تو وی۳۰ یکی از نقاط قوتش محسوب میشد و بهترین باطری رو داشت

chalton

نقاط ضعف الجی که باعث شده این برند هم مثل سونی و اچ تی سی ضرر ماای بده،البته اون دو برنی که نام بردم نقطه ضعف هاشون از الجی کمتر هست.
صفحه نمایش که مشکلات زیادی داره و کیفیت متوسط.
دوربین ضعیف و طراحی تکراری و ضعیف،عمر باتری ناامید کننده،سخت افزار قدیمی نسبت به رقبا،این ها مشکلات الجی هستن که باعث ضرر دهی مالی در بخش موبایلش میشه.

BLACK

خوبه که داریم از شر ناچ خلاص میشیم.

درمورد طراحی های ال جی هم به نظرم روز به روز داره بهتر میشه از اونور سامسونگ طراحی پشت گوشی هاش دائما داره بدتر میشه.

Soheil Rezayi

چالتون جان الجی تو هر سری جی طراحیشو تغییر داده تو وی ۳۰ به ۴۰ شبیه نوت ۸ کرده V40 رو

BLACK

خمیدگی نمایشگر توی این پتنت رو درک نمیکنم چرا اینجوریه؟ دست کاربر رو اذیت میکنه که

siavash-t

نمی دونم. شاید اشتباه کنم. کاربران الجی باید جواب بدن. ولی به نظر من بهتره اول الجی به مشکلات سخت افزاری گوشیهاش (اونهایی که خبراش بوده تا حالا، مثل ایراد صفحه نمایش، سوختن بورد و باتری ضعیف) رسیدگی کنه. بعد برای فروش بیشتربیشتر زبان طراحی گوشیهاش رو تغییر بده.

Peiman

چند پله عقب تر از اس ۱۰ خواهد بود همون طور که جی ۶ چند پله عقب تر از s8 بود

Naranj

اگر هم عملی بشه تو سری V میزنه نه جی

CAPCOM

من تلویزیون الجی رو خیلی دوست دارم با اون سیستم عامل web os روانو گرافیکی کنترله اسمارتش رنگهای طبیعیه پنل گوشیاشم خوبن اگه یادتون باشه تو جی ۳ بهترین ال سی دی ips با رنگهای واقعی رو داشت من جی ۳ داشتم خیلی خوب بود فقط رزولوشنش بالا بود اونم با آنلاک و روت تونستم رزولوشنش رو اچ دی کنم گرافیکش بره بالا اما بدبختانه یه روز یه کاستوم رام سیانوژن نصب کردم درحین نصب گوشی ریست شد و لوگو موندو هاردش سوخت بردم نمایندگی گفت خودت دستکاری کردی شامل نمیشه وباید هزینه تعویض برد اصلی رو بدی منم همونجور فروختم اما یادتون نره موقع نصب کاستوم رام حتما دلیتها و اسوایپهارو انجام بدید که رام قبلی کامل پاک بشه باتشکر

siavash-t

این حالت موسی مانند کنترل هاهاش خیلی رو اعصابه! ای کاش یه راهی داشت بشه غیرفعال/فعالش کرد!

CAPCOM

دوست عزیز براحتی غیرفعال میشه اما همه لذتش به همون حالت اسکروله من رو خود کنترل بانگهداشتن دکمه اسکرول فعال و غیرفعالش میکنم بسته به مدل تی وی ام داره

siavash-t

از کجا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)