حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Y5 Lite اولین موبایل اندروید Go این شرکت با قیمت ۱۱۷ دلار معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم هوآوی به برنامه Android Go نمی پیوندد اما به نظر می رسد این شتری است که روی همه برندها می خوابد پس وقت آن است که با موبایل اندروید Go هوآوی آشنا شویم، با ترنجی همراه باشید تا با هوآوی Y5 Lite اولین موبایل اندروید Go این شرکت با قیمت ۱۱۷ دلار رو به رو شویم.

هوآوی Y5 Lite

هوآوی Y5 Lite

هوآوی Y5 Lite یک دستگاه کاملا جذاب برای برچسب قیمتی ۱۱۷ دلار است، این موبایلی است که حتی با دلار ۱۰ هزارتومانی هم می شود به خرید آن فکر کرد، هر چند به مبلغی می رسید که دو سال پیش نوا ۲ پلاس با آن می شد خرید! به هر صورت، اجازه بدهید به هوآوی Y5 Lite یعنی اولین موبایل پروژه اندروید Go هوآوی بپردازیم.

نمایشگر هوآوی Y5 Lite با اندازه ۵.۴۵ اینچ و نسبت تصویر عریض ۱۸:۹ و رزلوشن HD+ انتخاب شده است. چیپست مدیاتک MT6739 با ۱ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات سخت افزاری هواوی وای ۵ لایت است. پشتیبانی از مموری کارت وجود دارد و باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری است.

سیستم عامل هوآوی Y5 Lite اندروید ۸.۱ نسخه Go است. این سیستم عامل نرم افزارهای پیش فرض سبک تر نسخه Go را دارد و برای موبایل های با سخت افزار پایین و قیمت ارزان طراحی شده است تا عملکرد خوبی داشته باشند و امپراطوری گوگل به جیب آن هایی که برای موبایل خیلی هزینه نمی کنند هم گسترش پیدا کند.

دوربین اصلی هواوی Y5 Lite یک ۸ مگاپیکسلی با f/2.0 و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با f/2.2 است. دوربین سلفی فلاش LED هم دارد. خوشبختانه هوآوی Y5 Lite یک موبایل دو سیم کارت با پشتیبانی از 4G و فناوری VoLTE است.

نظر شما درباره هوآوی Y5 Lite چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

متاسفانه اوضاع اقتصادی جوری شده که آدم نه توان خرید پرچمدار داره نه حاضره ۳ یا ۴ میلیون برای یه میانرده بده.
این موبایل هم که دیگه حداقل ۱.۵ تو ایران قیمتش خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)