حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصور کنیم اینستاگرام فیلتر شد، پس از آن چه اتفاقی رخ می دهد؟

بحث های فیلترینگ اینستاگرام بالا گرفته و دو روز پیش در ترنجی خواندیم که حکم فیلترینگ اینستاگرام صادر شده است. وزیر ارتباطات در این زمینه صحبت کرده است و گفته تصور کنیم اینستاگرام فیلتر شد، پس از آن چه اتفاقی رخ می دهد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این مصاحبه ویدیویی را ببینیم.

در مصاحبه وزیر ارتباطات پیرامون بحث فیلترینگ اینستاگرام این سوال را مطرح می کنند که تصور کنیم اینستاگرام فیلتر شد، پس از آن چه اتفاقی رخ می دهد؟ معاول محترم دادستان باید برای مردم روشن کنند که پس از فیلترینگ اینستاگرام چه خواهد؟

صحبت های مصاحبه وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ اینستاگرام را پایین تر با هم می خوانیم:

البته من صحبت های معاون محترم دادستان را نخواندیم، از تیترهای خبر صبح که می آمدم به دولت مطلع شدم. فرض را بر این بگذاریم که حرف ایشان درست، اصلاً اساساً صحبتی که ایشان می کنند اختیار قانونی داشته باشن و یه چنین اتفاقی هم بشود رخ بدهد. بعد چی؟ قراره بعدش چه اتفاقی بیفته؟ فرض کنیم که الان اینستاگرام فیلتر شد، اتفاقات پس از این چیه؟ این را روشن کنند برای مردم و برای همه!

دوقطبی فیلتر یا مخالفت با فیلتر در کشور درست نکنند. بیان به صورت واقعی صحبت کنند بگن الان اینستاگرام فیلتر شد، امروز ما اختیار داریم رفتیم از اختیارمون هم استفاده کردیم، اینستاگرام هم فیلتر کرد. از فردا در کشور چه اتفاقی می‌خواهد رخ بدهد؟ در زندگی مردم چه اتفاقی رخ میده؟ در حاکمیت کشور چه اتفاقی رخ میده؟ در کاهش جرایم اتفاقی رخ میدهد؟ افزودن این ظرفیت و توانمندی‌های مثلا داخلی چه اتفاقی رخ میدهد؟ این ها رو صحبت بکنن، بالاخره جمع بندی عقلا بشه، این که ما تفنگ رو بزاریم روی سر یکی شلیک بکنیم، میمیره، این یک واقعیته!

شما با صحبت های وزیر ارتباطات موافق هستید؟ فکر می کنید زمستان ۹۷ هم مثل زمستان ۹۶ قرار است یکی از فضاهای مجازی پرطرفداران ایرانیان را به کام فیلتر بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HPYK1

پس از ان باید از یه vpnاستفاده کرد😂

Moradkhan

آقای عطایی اونقدر بگید تا همه جا بحثش بشه و داغ بشه و بیفتند تو کل کل و اخرش برای اینکه بگن زورمون میرسه واقعا ببندنش.
به نظرم اصلا نباید بحثشو اینقدر دامن زد

CAPCOM

……..

علی شیخ زاده

بعدش تمام شاخص های اقتصادی سر به فلک میکشه 😉
دزدی و اختلاس و پارتی و رانت صفر منی و شاید حتی منفی بشه و مسئولین مقداری از اموال خودشون رو وقف امور خیریه و آبادانی کشور کنن
فساد و فحشا کلا برچیده میشه
میلیون ها معتاد ترک میکنن و شغلی که دولت واسشون ایجاد کرده رو انتخاب و خوشبخت میشن.
دلار میاد رو همون ۶۹ ریال سابق.
و و و و

Ali.v

آخر نفهمیدم قدرت وزیر ارتباطات در چه حد هست

mega08

هیچ اتفاقی نمیوفته ، همونطور که برا تلگرام اتفاقی نیوفتاد. ملت با vpn میرن. فقط خدا کنه نسل این ملت مسخره که الکی معروف شدن منقرض شن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)