حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت ۲۰ پرو قرمز نسخه ویژه سال نو ۲۰۱۹ است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

رنگ های هوآوی میت ۲۰ پرو رنگ های جذابی هستند که آن ها را دوست داریم. شرکت های مختلف برای به روزآوری و جلب توجه های جدید به پرچمدارهای خود همیشه چند رنگ خاص دارند که گه‌گاه ارایه می کنند. امروز شایعه رنگ جدید هوآوی میت ۲۰ پرو را می بینیم و هوآوی میت ۲۰ پرو قرمز نسخه ویژه سال نو ۲۰۱۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

هوآوی میت ۲۰ پرو قرمز

هوآوی میت ۲۰ پرو قرمز

همانطور که در تصویر بالا می بینید، رنگ قرمز خاص قرمز هوآوی میت ۲۰ پرو در کنار رنگ صورتی طور هوآوی نوا ۴ قرار گرفته و با پس زمینه صورتی هوآوی میت بوک ۱۳ اینچی را می بینیم. این دستگاه ها قرار است که برای جشن گرفتن سال نو یک بسته کامل باشند.

رنگ قرمز هوآوی میت ۲۰ پرو هنوز رسما معرفی نشده است اما بعید نیست که روزهای آتی و حتی ساعات آتی شاهد رونمایی از آن باشیم. اینطور که در این پوستر مشخص است احتمالا هوآوی میت ۲۰ پرو قرمز یک گرادیانت افقی دارد که با گرادیانت های قبلی عمودی متفاوت است. از دو لبه به رنگ قرمز آغاز شده و وسط دستگاه مشکی رنگ به نظر می رسد.

البته که شاید این در اثر افکت عکاسی باشد اما فکر می کنم که رنگ گرادیانت جدید هوآوی باشد. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید این رنگ قرمز جدید هوآوی میت ۲۰ پرو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

این یکی دوسال هواوی رنگ های بی نظیری درنظر گرفته بنظرم از نظر رنگ بندی کاملا متفاوت تر از سایر برند هاس

Peiman

خیلی از رنگ قرمزش خوشم نیومد 👎

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)