حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران چک ۵۰ هزارتومانی جدید با فناوری چاپ اسکناس یورو رونمایی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی

عبدالناصر همتی در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه با وجود مشخصه‌های امنیتی، ایران چک‌های جدید در بالاترین سطح بین‌المللی از نظر مشخصه‌های امنیتی است، گفت: از این پس به تدریج تمام اسکناس‌های بانک مرکزی بر مبنای مشخصه‌های امنیتی جدید تولید خواهد شد. امروز ایران چک ۵۰ هزارتومانی جدید با فناوری چاپ اسکناس یورو رونمایی شد و در ادامه کمی بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

همتی از مدیریت و کارشناسان و کادر فنی سازمان چاپ برای تلاش جهت فراهم سازی امکان چاپ اسکناس های جدید قدردانی کرد. وی ابراز امیدواری کرد با رشد تولید وتوسعه اقتصادی و تلاش‌های بانک مرکزی در مدیریت بازار پول و ارز شاهد تقویت هرچه بیشتر ارزش پول ملی باشیم.

عکس تراول ۵۰ هزار تومانی جدید

عکس تراول ۵۰ هزار تومانی جدید منتشر شد: توزیع از امروز

فرهاد دژپسند نیز در مراسم رونمایی از ایران چک جدید گفت: امروز سندی رونمایی شد که بیانگر امید به آینده ایران با تکیه بر داشته‌های کشور است و این امر نشان از  عزمِ جزمِ بانک مرکزی برای کمک به اقتصاد ایران در جایگاهی متناسب با ارزش‌های این مرز و بوم دارد.  یکی از دستگاه های اجرایی که می‌تواند زمینه‌ساز دستیابی به این هدف بزرگ باشد بانک مرکزی است و تلاش‌های مدیریت جدید این بانک، برای بازگرداندن ارزش پول ایران، حاکی از برنامه و همت بالای ایشان است.

مقایسه تراول ۵۰ هزارتومانی قدیمی با جدید

مقایسه تراول ۵۰ هزارتومانی قدیمی با جدید

امکان جعل ایران چک ۵۰ هزارتومانی جدید بسیار پایین است

گفتنی است، تراول ۵۰ هزارتومانی جدید که با تکنولوژی پیچیده‌ای تولید شده امکان جعل را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. این فناوری ایران چک ۵۰ هزارتومانی جدید در سال ۲۰۱۳ بر روی اسکناس یورو اعمال شد و پس از آن تنها کشورهای معدودی موفق به انتقال دانش فنی، خط تولید و بهره برداری از این ویژگی امنیتی بر روی اسکناس‌های خود شده‌اند.

نکات امنیتی ایران چک ۵۰ هزار تومانی جدید

نکات امنیتی ایران چک ۵۰ هزار تومانی جدید + عکس

فناوری های تراول ۵۰ هزارتومانی جدید از قرار زیر است:

  • نوار درخشان
  • چاپ نوری مغناطیسی متغیر
  • نخ امنیتی با قابلیت تغییر رنگ

به نظر جذاب است، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.CAMPER

چه ایران چک استاندارد یورویی باشه چه ایران چک معمولی مرغ کیلویی ۱۵ هزارتومنه با این ۵۰ تومن تهه تههش بهت دوتا مرغ ۱.۵ کیلویی بدن
حالا برن خودشانه جررررر بدن اسکناس چاپ کنن
وقتی گرونیه و پولم بی ارزش شده این کار صورت مسئله رو پاک نمیکنه هیچ ارزش پولم بالا نمیبره مشکلات معیشتی مردمم حل نمیکنه قیمت دلار و دیگر ارزهارو هم پایین نمیاره
بی ارزشی پول تا این حد بگم وقتی میری یک اسکناس هزارتومنی رو کپی پشت و رو رنگی میگیری باید ۵۰۰۰ تومن بابتش پول بدی 😂😂😂😂😂

علی شیخ زاده

چیزی از فشار زندگی کم نمیکنه که مثل اینه که بگن بجای کلنگ فولادی از کلنگ طلایی برای کندن قبرتون استفاده میکنیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)