حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل در حال ارایه آپدیت برای پیکسل اسلیت و رفع لگ های شدید آن است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، تبلت، گوگل

چهار روز پیش بود که در ترنجی نقد و بررسی ویدیویی تبلت گوگل پیکسل اسلیت را خواندیم و گفتیم که نخریدش چون با خریدنش به سرزمین لگ ها وارد می شدید. حالت خبر می رسد که گوگل در حال ارایه آپدیت برای پیکسل اسلیت و رفع لگ های شدید آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دو ماه پیش بود که گوگل پیکسل اسلیت (Pixel Slate) رسما معرفی شد و یک تبلت با سیستم عامل کروم بود. این تبلت که مشخصات قابل توجهی دارد و آمده تا بیشتر از یک تبلت اندوریدی نقش ایفا کند تنها نقشی که بازی می کند نقش لگ‌لند است!

در حالی که آیپد پرو ۲۰۱۸ بدون شک یکی از بهترین تبلت های بازار و حتی “بهترین تبلت بازار” است، گوگل تلاش دارد تا گوگل پیکسل اسلیت بتواند دستگاه خلاق تری و تولیدکننده تری دیده شود. در حالی که دسترسی های گوگل پیکسل اسلیت به حافظه خارجی و جا به جا کردن فایل به لطف دو پورت USB C و آزادی های Chrome OS راحت تر از آیپد پرو ۲۰۱۸ است اما از نظر عملکرد بدون شک آیپد پرو ۲۰۱۸ بسیار جلوتر است. در حقیقت همانقدر که تبلت اپل پیشرو است همانقدر تبلت گوگل پس‌رو (؟) است. یعنی اینکه همانطور که قبلا دیدیم با خریدن تبلت گوگل پیکسل اسلیت وارد دنیای لَگ می شوید!

حالا خبر می‌رسد گوگل در حال کار کردن روی آپدیت جدید برای این تبلت با سیستم عامل کروم است تا آن را از این لگ های شدید نجات دهد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوگل موفق خواهد شد آن همه لگ را از بین ببرد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

ای کاش میتونست کلا سیستم عاملو عوض کنه چون این تبلت واقعا مشخصات خوبی داره فقط ۱۶ گیگ حافظه رم و cpu i7 بدون شک مشکل نرم افزاریه
آیپد پروها قدرتمند هستند اما محدودیتها آزاردهندن

mydroid

آخه چرا احساس می نویسید، بهترین تبلت بازار سرفیس هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)