حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکانات جدید پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

دو ماه پیش بود که در ترنجی برای شما از پژو ۲۰۷i با سقف شیشه ای و امکانات جدید نوشتیم. یک ماه پس از آن نیز قیمت پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک اعلام شد و ۱۰۴ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شد. امروز امکانات جدید پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

امکانات جدید پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار

امکانات جدید پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی پروژه ای را آغاز کرده تا امکانات جدیدی را بر روی پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار نصب نماید. چند ماه پیش یکی از مدیران این شرکت اعلام کرد که برنامه دارند تا محصولاتی جدید را به بازار عرضه کنند. یکی از این محصولات پژو ۲۰۶ پلاس است که هنوز اطلاعات و تصاویری از آن در دسترس قرار نگرفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از خط تولید ایران خودرو، هر از چندگاهی تولید آزمایشی پژو ۲۰۷i صندوقدار و هاچبک با برخی امکانات جدید انجام می شود و تا به امروز نمونه هایی از این خودرو برای بررسی های نهایی ساخته شده اند. اما اصلی ترین تغییری که در پژو ۲۰۷i صندوقدار و هاچبک آپشنال به وجود آمده است، نصب سقف شیشه ای بر روی آن بوده که گویا فعلا بر روی نمونه های اتوماتیک، تست های تولید و مهندسی آن انجام می شود.

امکانات جدید پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار

امکانات جدید پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار

طبق تماس هایی که با برخی فعالان در خط تولید این خودرو داشتیم، اعلام شد که پژو ۲۰۸ الگوی اصلی نصب سقف شیشه ای برای ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار بوده و فریم سقف، اتصالات آن با ستون، ضرایب تقویتی و شیشه ی جلوی این خودرو تغییر کرده است. همچنین به سبک خودروهای این رده ی PSA، سقف شیشه ای این خودروها باز نمی شود و تنها با کنار زدن کاور سقف، می توان نمایی به نسبت کامل را از آسمان داشت. در ساخت این شیشه از لایه ی UV استفاده شده تا نفوذ نور شدید به داخل کابین برای راننده و سرنشینان احساس نشود. همچنین فعلا کاور سقف شیشه ای پژو ۲۰۷i صندوقدار و هاچبک به صورت دستی و برقی باز و بسته می شود و باید منتظر بود و دید که در نهایت کدام نمونه برای تجاری سازی و دوام قابل قبولتر است.

در حال حاضر پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک در نمونه آپشنال تنها به همین سقف شیشه ای مجهز می شود. اما نمونه ی هاچبک این خودرو در نسخه ی اتوماتیک در کنار تجهیز به سقف شیشه ای، احتمالا به فرمان کمکی برقی، دوخت چرمی غربیلک فرمان و آینه های تاشو برقی هم مجهز خواهد شد.
هنوز اطلاعات رسمی از جانب ایران خودرو برای این پروژه ی جدید اعلام نشده است. اما برخی احتمال می دهند که این شرکت نمونه های اولیه ی پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار آپشنال را جهت معرفی به نمایشگاه خودروی تهران ۹۷ بیاورد.

نظر شما درباره امکانات جدید پژو ۲۰۷i و ۲۰۷i صندوقدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

وای چقدر تغییرات بنیادی خخخخخخ
معلوم نیس صنعت خودرو سازی ما چی خواهد شد

Pouya

صنعت خودرو سازی نه احمد جان صنعت ارابه مرگ سازی?

ahmad

?????

MR.CAMPER

یک ۲۰۶ معمولی میخری ۶۰ تومن
جهنم و ضرر ۴۰ میلیونم که خرجش کنی روش اپشن بذاری بازم بسیار به صرفه تر از اینه که نسخه همون ۲۰۷ اپشنال ۱۵۰ تومن پول بدی ???
۴۰ تومن پول اضافه بدی ۱۰۴ تومن ۲۰۷ بخری ایران خودرو مرگه بخوره اصن بیاد E RE بخوره تازه با همون ۱۰۰ تومن یک زانتیا ترتمیز یا یک ورنا کم کار تمیز بخری بازم بهتر از این اشغالیه که ایران خودرو میسازه

پ ن: الان یکی ریپلای میزنه میگه تو سنت قد نمیده ماشینای ایران خودرو و سایپا خیلی خوبن تو این حرفارو به مرغ پخته بزنی پامیشه هرهر میخنده ????

dele_tanha

خیلی مسخرس کیسه هوای راننده و شاگرد جز حداقل های ماشین هس اینا به عنوان اپشن میزنن.

alirezasadeqi

پیشنهاد میکنم ایزوگام هم در کنارش بفروشن خریدار لازمش میشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)