حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکانات پژو ۲۰۷i تغییر کرد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

حدود یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم پژو ۲۰۷i با سقف شیشه ای و امکانات جدید در راه است. پس از اینکه در ترنجی خواندیم ایران خودرو از دنا آپشن کروز کنترل و رینگ اسپرت آلیاژی را حذف می کند حالا خبر می رسد که امکانات پژو ۲۰۷i تغییر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با انتشار تصاویر جدید از محموله ی پژو ۲۰۷i تولیدی ایران خودرو، مشخص شد که این شرکت برخی امکانات را از کلاس های مختلف این هاچبک حذف کرده است. البته که این اطلاعات از چندی پیش بر روی وب‌سایت رسمی ایران خودرو قرار گرفته بود.

پژو ۲۰۷i جدید دنده ای، از این پس در سه تیپ مختلف عرضه می شود

بر اساس اطلاعات و شواهد موجود، پژو ۲۰۷i جدید دنده ای، از این پس در سه تیپ مختلف عرضه می شود. این سه تیپ بیشتر در بحث امکانات رفاهی و به نوعی آپشن با هم تفاوت دارند و هنوز مشخص نیست که آیا امکان انتخاب و یا عدم انتخاب این تیپ ها برای مشتریان وجود دارد یا خیر؟

پژو ۲۰۷i

پژو ۲۰۷i

در تمام تیپ های پژو ۲۰۷i جدید دنده ای، مشخصات فنی ثابت است. همچنین امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک، کامپیوتر سفر، مانیتور، دوربین و سنسور عقب، چراغ روشنایی روز و کنترل از روی فرمان در تمام نسخه ها دیده می شود.

فولترین نسخه ی ۲۰۷i دنده ای کلاس ۶۰۰۰۲ است که به رینگ آلیاژی و کروزکنترل نیز همچنان مجهز خواهد بود.

بعد از آن پژو ۲۰۷i دنده ای کلاس ۶۰۰۰۷ قرار می گیرد که کروزکنترل دارد، اما به جای رینگ آلیاژی از رینگ فولادی در آن استفاده شده است. پایینترین نسخه ی این خودروی هاچبک نیز کلاس ۶۰۰۰۵ است که نه کروز کنترل دارد و نه می توان رینگ آلیاژی را در آن یافت.

از سویی دیگر با توجه به تصاویر منتشر شده، گویا چراغ فلاشر و راهنمای نصب شده بر روی گلگیر جلوی پژو ۲۰۷i دنده ای نیز حذف گردیده است. طبق اطلاعات منتشر شده، همچنان نسخه ی اتوماتیک ۲۰۷i با امکانات قبلی عرضه خواهند شد. همچنین در نظر داشته باشید که هنوز ایران خودرو قیمت نهایی این سه تیپ را اعلام نکرده و تنها بهای تمام شده ی نمونه ی فول دنده ای (۶۰۰۰۲) در فهرست قیمت محصولات آذر ماه این شرکت قرار دارد.

نظر شما درباره تغییرات امکانات پژو ۲۰۷i چیست؟ فکر می کنید تصمیم خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

دادستانی کره‌جنوبی اعلام کرده است که جدیدترین تکنولوژی صفحه‌نمایش‌های تاشوی سامسونگ به سرقت رفته و به مبلغ ۱۴میلیون دلار به دو کمپانی چینی هواوی و BOE فروخته شده است
طبق اعلام دادگاه کره‌ای، سامسونگ به مدت 6 سال و بیش از 150 میلیارد وون (130 میلیارد دلار) در زمینه توسعه و تولید صفحه نمایش‌های تاشو زمان و هزینه صرف کرده است.
هواوی یه غده سرطانی در دنیای تکنولوژی.
حاصل تلاش 6 سال سامسونو رو دزدید،وقعا یه طفدار چه جوری روش میشه برند هواوی بگیره دستش.

Milad7

جدی؟ یعنی هواوی خریده؟

mTAAHAAm

داداش اشتباه اومدی
برو چند پست قبل

mega08

غده سرطانی تویی
تا عن چیزیو در نیاری ول کن نیستی .
چ ربطی داره ، اینجا شرو ور مینویسی.

erfan520

داداش یه کم یواشتر
تو که برات اینچیزا مهمه باید خود سامسونگ رو هم دزت بدونی از بس از طراحی های اپل کپی کرد و خودشم اعتراف کرد
پس سنگ سامسونگ رو هم به سینت نزن

erfan520

داداش یه کم یواشتر
تو که برات اینچیزا مهمه باید خود سامسونگ رو هم دزد بدونی از بس از طراحی های اپل کپی کرد و خودشم اعتراف کرد
پس سنگ سامسونگ رو هم به سینت نزن

mega08

مگه امکاناتم داشت ک بخاد حذف بشه
😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)