حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع موبایل منعطف اپل منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، حق اختراع

یک هفته پیش بود که طبق خط زمانی ارایه شده برای ارایه موبایل های منعطف برندهای مختلف دیدیم که سامسونگ اولین و اپل آخرین برند تولیدکننده موبایل منعطف خواهند بود. امشب اما حق اختراع موبایل منعطف اپل منتشر شده و در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

حق اختراع موبایل منعطف اپل

حق اختراع موبایل منعطف اپل

اپل مدتی هست که از نمایشگر OLED خمیده در آیفون X و آیفون های XS استفاده می کند تا حاشیه لبه پایین را همچنان دست نیافتنی کند. به نظر می رسد که موبایل منعطف اپل که قرار است آخرین برند ارایه کننده دستگاهی در این فرم فکتور باشد، قرار است بر خلاف همه طرح های موجود علاوه بر تاشدن به داخل، به بیرون هم تا شود. در حقیقت منعطف بودن آن به هر دو طرف باشد.

از طرفی به نظر می رسد دید اپل در این حق اختراع راحت تر جای گرفتن موبایل منعطف بزرگ اپل در جیب است و موضوع دیگری در حق اختراع حداقل به ما نشان داده نمی شود. این کمی برای اپل عجیب است. شاید البته کوپرتینویی ها فعلا به موبایل های تاشو به سادگی هر چه تمام تر نگاه می کنند و فقط حجم و اندازه موبایل بزرگ را کاهش می دهند و قرار نیست موضوع ویژه ای ره بدهد.

از طرفی تا شدن به بیرون و به داخل می تواند یک فرم فکتور جالب اما همچنان پیچیده باشد. از شیشه منعطف محافظ که درباره تلاش های کورنینگ درباره آن خواندیم تا خود نمایشگر و دیگر موارد. به هر صورت خمیده شدن دستگاه به بیرون و درون سخت تر از به یک بار خمیده شدن است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید حق اختراع موبایل منعطف اپل جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

قرار است بر خلاف همه طرح های موجود علاوه بر تاشدن به داخل، به بیرون هم تا شود. در حقیقت منعطف بودن آن به هر دو طرف باشد.

اونوقت میگم اپل همیشه یه چیزرمتفاوت معرفی میکنه بعضی دوستان ناراحت میشن.
من فکر میکنم این حق اختراع یه چیزی مثل تبلت های وست ورلد رو نوید میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)