حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک شیائومی پوکو اف ۲ (POCO F2) با اسنپدراگون ۸۴۵ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم موبایل جدید Poco فردا (یعنی سه روز پیش) در هند رونمایی می شود. حدس برخی از فعالان در این زمینه پوکوفون F2 و برخی نام جدید بود. این دستگاه رونمایی نشد و در عوض شاهد ارایه پوکو اف ۱ آرمور ادیشن در حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بودیم. امروز اما بنچمارک شیائومی پوکو اف ۲ (POCO F2) با اسنپدراگون ۸۴۵ دیده شده و به ما می گوید که شاید شیائومی برنامه ویژه ای داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک شیائومی پوکو F2

بنچمارک شیائومی پوکو F2

بنچمارک شیائومی پوکو اف ۲ (Xiaomi POCO F2) در این بنچمارک با همان مشخصات پوکوفون اف ۱ دیده می شود. در حقیقت همان چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم برای آن دیده می شود. تنها تفاوت را شاید بتواند در اندروید ۹ دید.

اینکه این بنچمارک برای دستگاهی به نام پوکوفون اف ۲ باشد کمی قابل باور نیست. اگر شیائومی بخواهد پوکوفون F2 را با همین مشخصات ارایه کند پس تصمیم گرفته که دوربین و مشخصات را ارتقا دهد یا نمایشگر را بهتر کند در غیر این صورت چه دلیل برای خرید مدل جدید وجود خواهد داشت؟

در هر صورت فعلا توصیه می کنیم این شایعه را خیلی جدی نگیرید تا داده های بیشتر منتشر شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید پوکوفون اف ۲ با همین مشخصات ارایه می شود یا این یک فوتوشاپ ساده است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

(در عوض شاهد ارایه پوکو اف ۱ آرمور ادیشن در حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بودیم)

این خبرش کجاست؟

CAPCOM

فعلا نظری نداریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)