حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت آنر ویوو ۲۰ در بازار چین مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر

امروز آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) با دوربین ToF رسما معرفی شد و از آن جا که دستگاه جذابی است، قیمت آن می تواند بسیار مهم باشد. قیمت آنر ویوو ۲۰ در بازار چین مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

قیمت آنر ویوو ۲۰

قیمت آنر ویوو ۲۰

آنر ویوو ۲۰ (Honor View 20) با طراحی خاص خود و مشخصات خوبی که دارد می تواند یک پرچمدار مناسب برای برند آنر باشد. آنر ویوو ۲۰ با دوربین ۴۸ مگاپیسکلی، نمایشگر کم حاشیه دارای سوراخ نمایشگر و چیپست کایرین ۹۸۰ تلاش کرده تا توجهات را به خود جلب کند و در این زمینه موفق هم بوده است. تنها فاکتوری که می تواند بین انتخاب شدن یا نشدن این دستگاه قابل توجه باشد، قیمت آن است.

آنر ویوو ۲۰ در انتخاب ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارایه می شود که قیمت آن ها از قرار زیر است:

قیمت آنر ویوو ۲۰ با حافظه های ۶-۱۲۸: معادل ۴۳۵ دلار

قیمت آنر ویوو ۲۰ با حافظه های ۸-۱۲۸: معادل ۵۱۰ دلار

قیمت آنر ویوو ۲۰ با حافظه های ۸-۲۵۶: معادل ۵۸۰ دلار

البته این ها قیمت بازار چین است و در معرفی بازار جهانی که ۲ بهمن در پاریس انجام می شود احتمالا شاهد قیمت های بالاتری برای بازار جهانی باشیم. به صورت کلی برای موبایلی در رده پرچمدار و این طراحی و ویژگی ها می توان گفت که آنر ویوو ۲۰ دستگاه جذابی به نظر می رسد، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مشکیش خیلی خوبه

mostafa3

خرید غیر ممکن
قیمت ارز فضایی

ahmad

خوبه قیمتش

علی شیخ زاده

قیمتش خیلی عالی واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)