حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری آنر ۱۰ لایت مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، تست، عمر باتری

یک ماه پیش بود که آنر ۱۰ لایت (Honor 10 Lite) با چیپست کایرین ۷۱۰ رسما معرفی شد. این دستگاه که با رزولوشن فول اچ دی به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری مجهز شده بود نسبت به میان رده های دیگر آنر حجم کمتری داشت و به همین دلیل عملکرد باتری آن برای ما جای سوال بود. امروز عمر باتری آنر ۱۰ لایت مشخص شده و در ادامه آن هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری آنر ۱۰ لایت

عمر باتری آنر ۱۰ لایت

همانطور که در تست باتری آنر ۱۰ لایت می بینید، عملکرد کلی این دستگاه با توجه به حجم باتری، اندازه و رزولوشن نمایشگر در کنار چیپست کایرین ۷۱۰ خوب به نظر می‌رسد. بیش از ۱۰.۵ ساعت وب‌گردی و بالای ۱۱ ساعت پخش ویدئو می تواند عملکردی باشد که بالاتر از حد متوسط دیگر موبایل ها به شمار رود.

مدت زمان مکالمه نیز بالای ۲۸ ساعت است که اگر شما فردی با مکالمات طولانی هستید آنر ۱۰ لایت می‌تواند برای استفاده روزمره شما ترکیب خوبی را در کنار دیگر استفاده هایتان ایجاد کند. در مقایسه با عملکرد موبایل های دیگر با حجم باتری مشابه می‌توان گفت که عملکرد آنر ۱۰ لایت از انتظاری که وجود دارد پایین‌تر است اما همانطور که گفتیم از میانگین عملکرد عمر باتری دیگر موبایل ها بالاتر می ایستد.

متاسفانه در زمینه شارژ شدن آنر ۱۰ لایت از هیچ فناوری شارژ سریع جدیدی پشتیبانی نمی کند. شارژ همراه با این میان رده آنر یک شارژر ۵ ولت ۲ آمپر است که در مجموع توان ۱۰ واتی را ارائه می‌کند. باتری دستگاه با این شارژر در مدت ۳۰ دقیقه تا ۳۳ درصد شارژ می شود که رکورد قابل قبولی است.

نظر شما درباره عملکرد بخش باتری آنر ۱۰ لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

نمره استندبای خوبی کسب کرده اما برای من وبگردی و پخش ویدیو بالا خیلی مهمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)