حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک موبایل از نوکیا با اسنپدراگون ۴۳۹ و ۲ گیگابایت حافظه رم لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، نوکیا

اگر به یاد داشته باشید (من که نداشتم!) اسنپدراگون 632، اسنپدراگون 439 و اسنپدراگون 429 معرفی شدند و کوالکام با این چیپست ها هوش مصنوعی و دوربین دوگانه را به دستگاه های بیشتری می آورد. گویا قرار است اولین موبایل با اسنپدراگون ۴۳۹ را نوکیا تولید کند. امروز یک موبایل از نوکیا با اسنپدراگون ۴۳۹ و ۲ گیگابایت حافظه رم لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا با اسنپدراگون ۴۳۹

نوکیا با اسنپدراگون ۴۳۹

این مشخصاتی است که از موبایل نوکیا با اسنپدراگون ۴۳۹ با مدل عددی Nokia TA-1124 لو رفته است و آنقدر دقیق بوده که حتی تامین کننده های مختلف قطعات را به تفکیک عنوان کرده است. این نشان می دهد که این موبایل نوکیا در دو نسخه احتمالا غیر رسمی به بازار عرضه می شود، چون مشخصات کلی یکسان است و فقط سازندگان متفاوتند.

چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آدرس یک دستگاه پایین رده نوکیا را به ما می دهد. جالب اینکه چیپ NFC هم دارد. نمایشگر ۶ اینچی بوده و درباره رزلوشن آن صحبت نشده است.

اگر درباره دوربین اصلی دوگانه آن صحبت نشده بود می توانستیم آن را همان موبایل نوکیا با دوربین سه گانه بدانیم که در مطلب قبلی لو رفته بود اما درباره دوربین اصلی مشخصا عنوان شده که رزلوشن ۱۳+۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد نوکیا در حال آماده سازی یک پرچمدار (نوکیا ۹) یک میان رده (همان دستگاه با دوربین سه گانه) و یک پایین یعنی همین دستگاه با اسنپدراگون ۴۳۹ است، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

نوکیا خیلی شیک و مجلسی داره میره به استقبال رقابت

peugeot2

دوستان دلار دوباره شد 11 تومن تبریک میگم

علی شیخ زاده

احتمالا قیمت جذابی خواهد داشت.
اما دیگه دو گیگ رم دیگه خیلی کمه هرچند رابط کاربری خیلی ساده و روانی داره

ehsan1102000

بنظر میاد پایین رده باشه..با اندروید گو بخاطر رم2

Miladkheyri

آندروید Go برای گوشیهایی با رم 1 هست، این گوشی مثل بقیه گوشیهای نوکیا احتمالاً از اندروید one استفاده خواهد کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)