حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع موبایل منعطف ZTE منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، حق اختراع

یکسال پیش بود که موبایل تاشو با دو نمایشگر ZTE Axon M معرفی شد و حالا به نظر می رسد که این شرکت چینی که جدیدا دید خلاق خود را با نوبیا ایکس (Nubia X) و دو نمایشگر به نمایش گذاشته، قرار است واقعا موبایل منعطف تولید کند. حق اختراع موبایل منعطف ZTE منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

موبایل منعطف ZTE با طراحی جالبی در حق اختراع این شرکت دیده می شود. در این طرح همانند تصور سامسونگ یک نمایشگر منعطف بزرگ داریم که به داخل تا می شود. روی دیگر دستگاه یخ نمایشگر کوچکتر نقش نمایشگر موبایل را بازی می کند.

جالب است که ZTE برای طرح این موبایل منعطف پیشرو خود از حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی استفاده کرده و دوربین دوگانه نیز روی قاب پشتی آن به وضوح دیده می شود. هنوز توضیح ویژه ای درباره آن وجود ندارد اما در این طرح دستگاه جذابی به نظر می رسد.

شما فکر می کنید ZTE بتواند دستگاه مناسبی را در فرم فکتور دستگاه های منعطف ارایه کند؟ این فرم فکتور برای آینده بازار بسیار اهمیت دارد و هر شرکتی بتواند در آن پیشرو باشد بدون شک در بازار آینده نقش پر رنگی خواهد داشت. برندهای چینی است روزها اصلا دیگر دنباله رو نیستند و در نوآوری برای خود جایگاهی دارند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)