حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سه گانه نوکیا روی موبایلی بدون ناچ دیده شد، یک میان رده جدید؟

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | شایعات، نوکیا

در حالی که ما منتظر نوکیا ۹ پیورویوو با دوربین پنج گانه هستیم، امروز دوربین سه گانه نوکیا روی موبایلی بدون ناچ دیده شده است که احتمال یک میان رده جدید را مطرح می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین سه گانه نوکیا

دوربین سه گانه نوکیا

بر خلاف منبع مطلب که تصور می کند این دستگاه نوکیا می تواند یک پرچمدار باشد، با یک نگاه ساده به جلوی دستگاه و حاشیه های آن و البته غیبت برند زایس برای دوربین سه گانه این موبایل ناشناخته نوکیا به سادگی می توان گفت که در بهترن حالت با یک میان رده لوکس رو به رو هستیم.

تعدد دوربین روی پرچمدارها و میان رده های این روزها به حدی رسیده که دیگر واقعا به موبایل یک دوربینه یا حتی دارای دوربین دوگانه دیگر به چشم قدیمی بودن نگاه می شود. از سوی دیگر شرکت های مختلف نیز یاد گرفته اند که تعداد دوربین را ببرند بالا و به کاربرد آن ها فکر نکنند. مثلا نمونه قوی این حرکت را دوربین سلفی سه گانه آنر مجیک ۲ می توان دانست که دو دوربین از مجموع سه دوربین، دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج است!

اینکه مکانیسم دوربین سه گانه این موبایل نوکیا چه باشد مشخص نیست اما انتظار خیلی بالایی از آن نداریم، حداقل چون برند زایس روی آن نیست! از نمای جلو اما می بینیم که نوکیا تصمیم ندارد که این موبایل را با ناچ ارایه نماید و حاشیه نمایشگر نیز به شکل مشخصی زیادی است به خصوص در طرفین. لوگوی نوکیا روی لبه پایین دستگاه به وضوح مشخص است.

حقیقتش را بخواهید منتظر یک میان رده با بریدگی نمایشگر قطره طور از نوکیا بودیم چون HMD خیلی سریع روی موج ترندها سوار می شود اما اینطور نشده و حتی حداقل در این دستگاه دست از ناچ شسته است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید نام این دستگاه نوکیا چه باشد و در چه رده ای ارایه گردد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

دوربین سلفی پایینه؟

CAPCOM

دوست من یه بار دیگه مطلب رو بخون حرفی از رزولوشن دوربین به میان نیومده فقط با دوربین آنرمجیک مقایسه شده

CAPCOM

وای من حواسم نبود ببخشید ممنون از اینکه اطلاع دادید
موفق باشید

BLACK

یادمه بعد از اینکه نوکیا ۸.۱ معرفی شد یکی از مدیران hmd یه توییت با این محتوا زده بود که : نوکیا ۸.۱ آخرین گوشی نوکیا با بریدگی نمایشگره و تو نوکیا ۶.۲ از یه راهکار جالب دیگه استفاده میشه. پس این گوشی احتمالا نوکیا ۶.۲ باشه که دوربین سه گانه جانشین لنز زایس شده تا قیمت ثابت بمونه یا حداقل تفاوت قیمت زیادی با نسل قبل نداشته باشه و نکته مهم تر اینه که با توجه به متن توییت احتمالا باید منتظر یه نوآوری از طرف نوکیا باشیم که از شر ناچ خلاصمون کنه.

BLACK

یه نکته مهم
حسگر اثر انگشت کجاس؟ زیرنمایشگر؟ یعنی با یه پرچمدار طرفیم؟

CAPCOM

شاید نوکیا ۷.۱ یا ۸.۱ باشه با چیپست ۸۴۵ کوالکام بالارده یا تا زمان معرفی میان رده بشه
باتوجه به دوربین ۳ تایی باید مشخصات بالایی داشته باشه

CAPCOM

الو:
ﺑﻌﻠﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﺪ .
ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﻮﻟﺮ؟
ﺑﻌﻠﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ
ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﮔﺮ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﯾﮏ ﻧﻔﺮﻭ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﺪ ﺑﯿﺎﺩ ﮐﻮﻟﺮ ﻣﺎﺭﺍ ﺗﻌﻤﯿﺮ ﮐﻨﻪ
ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﺍﻻﻥ ﯾﮑﯽ ﺭﺍ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘﻢ
ﺑﻔﺮﻣﺎﺋﯿﺪ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﻮﻟﺮﺗﺎﻥ ﺁﺑﯿﻪ
ﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﺍﻃﺮﺍﻓﺶ ﺁﺑﯿﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﺍﺵ ﺳﻔﯿﺪﻩ
اینم حکایت امروز من آقای عطایی ?

نیما عرفانی

من هرچی دقت میکنم دوربین سلفی رو نمی‌بینم. یا مثل ویوو نکس مکانیزم پاپ آپ داره و در فریم بالایی به کار رفته یا مکانیزم کشویی مثل اوپو فایند ایکس و آنر مجیک ۲ ، شیائومی می میکس ۳ داره یا حاشیه ی بالایی بیشتر از چیزی هست که در عکس نشون میده و دوبینو در حاشیه ی بالا قرار داده یا در حاشیه ی پایینه که به خاطر مناسب نبودن قسمت پایین و استفاده ی سخت تر احتمالش خیلی کمه و فرضیه ی آخر اینه که دوربینو برده باشه زیر نمایشگر که به عنوان یه گوشی میان رده و اینکه تا الان چنین قابلیتی به کار نرفته ، خیلی بعیده که این گوشی اولین دوربین سلفی زیر نمایشگر رو داشته باشه.

ehsan1102000

بعید میدونم این نسخه نهاییش باشه…احتمالا آزمایشیه…نوکیا نسخه های آزمایشی زیاد به بیرون درز داده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)