حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی آیفون با سوراخ نمایشگر

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، کانسپت

این روزها که ما شاهد ارایه موبایل ها یا شایعات موبایل های هنوز ارایه نشده با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی هستیم اصلا بعید نیست که تاثیرگذارترین ناچ دنیا به یک سوراخ نمایشگر تقلیل پیدا و در حقیقت پیشرفت کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طرح مفهومی آیفون با سوراخ نمایشگر را با هم ببینیم.

طرح مفهومی آیفون با سوراخ نمایشگر

طرح مفهومی آیفون با سوراخ نمایشگر

پیش از این ما یک ماه پیش در ترنجی شاهد این بودیم که آیفون با سوراخ نمایشگر در حق اختراع اپل دیده شد. هر چند تصویر بالا که می بینید، بیش از این که یک طرح مفهومی باشد، یک فتوشاپ روی آیفون X یا آیفون Xs است اما به هر حال تصور یک آیفون با سوراخ نمایشگر را برای ما راحت تر می کند.

در این طرح همانند گلکسی اس ۱۰ پلاس شاهد سوراخ نمایشگر عریض تر هستیم که درون آن دو دوربین قرار می گیرد. یکی از این دوربین ها می تواند دوربین ToF باشد. به این صورت سیستم تشخیص چهره سه بعدی آیفون نیز در این مجموعه مدیریت می شود.

حقیقتا اما من شخصا اصلا فکر نمی کنم این طرح مفهومی آیفون با سوراخ نمایشگر به واقعیت بپیوندد. اپل عموما طراحی خاص تری دارد و هنوز درباره آیفون های ۲۰۱۹ شایعه خاصی منتشر استفاده که بتوان درباره این بخش نظر داد.

نظر شما درباره این طرح مفهومی آیفون با سوراخ نمایشگر چیست؟ فکر می کنید محقق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

بعید میدونم همچین طرحی بزنه.
در کل سوراخ وسط نمایشگر بهتر از گوشه هست اینجوری تقارن هم برقرار میشه

Amir7090

همینجوریشم از رندرهای اس ۱۰ قشنگتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)