حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) یک میان رده از این شرکت است که با نام جدید و دسته بندی تازه می خواهد کمی زنده تر بنماید. امروز جعبه شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

جعبه شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play)

جعبه شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play)

روی جعبه شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) طرحی وجود دارد که در پوستر رسمی آن دیده بودیم. یک جعبه ساده که انتظار آن را داریم و موضوع ویژه ای روی بسته بندی شیائومی می پلی وجود ندارد اما این آماده بودن بسته بندی ها روی هم آن هم یک فروشگاه نشان می دهد که شیائومی برای تاریخ ۳ دی ماه و معرفی رسمی شیائومی می پلی کاملا آماده است.

همچنین دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) با بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود. در حقیقت شیائومی تقریبا تمام طراحی Mi Play را به ما نشان داده است. از آن جا که شیائومی عموما قیمت گذاری وسوسه برانگیزی هم دارد، این میان رده می تواند فروش خوبی را با توجه به طراحی ترندی خود تجربه کند.

با این نمایشگر تنها یک موبایل دیگر رسما معرفی شده است. هفته پیش بود که هوآوی Enjoy 9 با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و بدون حسگر اثرانگشت رسما معرفی شد و شیائومی می پلی (Mi Play) با داشتن حسگر اثرانگشت و احتمالا چیپست قوی تر، می تواند دستگاه وسوسه کننده تری باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی می تواند همچنان دستگاه های مقرون به صرفه ای تولید کند و در گود رقابت باقی بماند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

آینده روشنی داره این برندها بیشتر بخاطره قیمته مناسب با توجه به امکاناته خوب پیشرفت داشتند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)