حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) با بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی پلی (Xiaomi Play) تاریخ ۳ دی ماه معرفی خواهد شد. این دستگاه که احتمالا یک میان رده جدید است و نام آن به ما می گوید ما شیائومی علاوه بر طراحی جدید ترندی طور با بریدگی نمایشگر قطره طور احتمالا توجه ویژه ای هم به توانایی بازی کردن روی آن داشته باشد. امروز با انتشار تیزرهای رسمی می بینیم که شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) با بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می پلی

شیائومی می پلی

این ها تیزر های رسمی شیائومی برای موبایل جدید میان رده این شرکت که با نام شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) شناخته می شود. در این تصویر که کاملا نمای جلوی دستگاه را نشان می‌دهد بریدگی نمایشگر قطره طور و حاشیه پایین نمایشگر که تلاش شده در کمترین حالت خود برای یک میان رده باشد دیده می شود.

این طراحی برای یک میان‌رده کاملاً جذاب است و البته پیش از این دستگاه‌های از هواوی و سامسونگ نیز با چنین طرحی دیده شده بودند.

شیائومی می پلی

شیائومی می پلی

طراحی قاب پشتی شیائومی می پلی دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی را نشان می دهد که رنگ آن نیز رنگ های جذابی است که در مقابل نور تغییراتی دارد. در حقیقت چند روز پیش از معرفی رنگ بندی و انتخاب های حافظه داخلی این دستگاه نیز لورفته است که در تصویر پایین آنها را می بینیم.

تنوع حافظه داخلی و حافظه رم در کنار رنگ های جدید و جذاب با طراحی ترندی طور شیائومی می پلی به فروش آن کمک ویژه خواهند کرد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه جذاب باشد؟ در ادامه تیزرهای رسمی دیگر شیائومی را باهم می بینیم:

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

واقعا که گوشیهای پر تنوع باکیفیت و خوش قیمتی رو تولید میکنه یکی دیگه از خصوصیاته خوبش اینه که از چیپستهای قدرتمند اسنپدراگون استفاده میکنه که باعث محبوبیت هرچه بیشترش میشه
استفاده از بریدگیه قطره ای ایده بسیار خوبی برای دوربین سلفی خواهدبود تنوع حافظه طراحی شیک فقط ای کاش قیمتشم مشخص میشد که حتما خوش قیمت خواهد بود

m.b

چالتون نمیخوای بیای بگی گوشی فقط شیائومی؟ دیر شده ها…
?

m.b

آقای ع.طایی این خبر رو پوشش ندادین ها:
https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_7_specs_revealed_tenaa-news-34745.php

m.b

راستی آقای ع.طایی میگن زد آب هم هست …
خبرش رو لطفاً از gsmarena بذارید…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)