حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت موبایل مخصوص بازی ایسوس ROG Phone

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ایسوس، تست، مقاومت

شش ماه پیش بود که گوشی مخصوص بازی ایسوس راگ (ROG Phone) با نمایشگر 90 هرتز، اسنپدراگون 845 به فرکانس 2.9 گیگاهرتز و داک های مخصوص معرفی شد. این دستگاه که خیلی دیر وارد بازار شده و مشخصا ایسوس فعلا برنامه ویژه ای برای فروش آن ندارد، امشب زیر دست های جری رفته تا طاقتش بررسی شود. تست مقاومت موبایل مخصوص بازی ایسوس ROG Phone را با هم در ادامه خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

موبایل مخصوص بازی ایسوس ROG Phone اصلا موبایل ظریفی نیست و کاملا برای دوستداران بازی با طراحی های خاص ارایه شده است. شخصا کاملا انتظار دارم که این دستگاه مقاومت خوبی از خود نشان بدهد و حقیقتا همینطور هم هست.

موضوعی که درباره ایسوس ROG Phone برای من جذاب بود، نمایشگر OLED با نرخ به روزسازی ۹۰ هرتز است. هر چند این نمایشگر در برابر شعله نتوانست خود را بازیابد اما این مشخصه رفرش‌ریت بالا برای گوشی مخصوص بازی با نمایشگر OLED کاملا یکتاست.

همچنین ابزار جانبی خنک کننده موجود در جعبه به نظر نمی رسد که بتواند توانایی زیادی در پخش حرارت داشته باشد چون سطح تماس آن پلاستیکی است و جری آن را دکوری می داند. در برابر فشار و تست خم شدن می بینیم که گوشی مخصوص بازی ایسوس ROG Phone مقاومت خوبی دارد و می تواند فشار را مدیریت کند. هر چند این دستگاه کمی خم میشود و اما نمی شکند و به حالت اول خود باز می گردد.

نظر شما درباره موبایل مخصوص بازی ایسوس چیست؟ این شرکت راهبرد آتی خود را متمرکز بر همین دسته مشخص کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Omid nos

برای mate 10 pro اندروید 9اومد فوق العده 960فریم و night و….. پوشش بدین لطفا

از این آجرپاره چیز دیگه انتظار نمی رفت

CAPCOM

واقع گوشیه خوبیه مقاوم و پرقدرت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)