حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکسینگ ایسوس ROG Phone

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ایسوس، تماشا کنید

با گوشی مخصوص بازی ایسوس ROG Phone آشنا شدیم. دستگاهی که می تواند توجه خیلی از کاربران، به خصوص آن هایی که عاشق بازی هستند را به خود جلب کند. یک دستگاه خاص عموما باید از خیلی جهات خاص باشد، طراحی، معرفی و البته بسته بندی! بسته بندی اولین برخورد شما با موبایل است و اگر خاص باشد تا مدت ها در یاد شما خواهد ماند! حرف از بسته بندی خاص شد و بد نیست یادی کنیم از بسته های بزرگ و فدیمی نوکیا و سال های قبل از 2007 و معرفی آیفون با بسته بندی کوچکش از راه برسد! بسیار خوب، اگر علاقه مند به بسته بندی های پر زرق و برق هستید، آنباکسینگ ایسوس ROG Phone را از دست ندهید!

یک جعبه چند ضلعی زیادی که با طراحی کلی ایسوس ROG Phoen همخوانی ویژه ای دارد. جعبه را باز می کنیم و حسگر اثرانگشت خاص این جا هم جلب توجه می کند. از لوازم جانبی و داک های متعدد تنها داک AeroActive درون بسته بندی وجود دارد و بقیه آن ها را باید خودتان تهیه کنید. همچنین نگاهی به داک TwinView که شما باید آن را جداگانه تهیه کنید، ارایه می شود. همانطور که قبلا گفتیم اینجا با یک باتری 6000 میلی آمپری (در کنار باتری 4000 میلی آمپر خود دستگاه به شما مجموعا 10000 میلی آمپر باتری می دهد) و یک نمایشگر 6 اینچی FHD+ همراه شده است. این کیس خودش یک جفت بلندگوی استریو دارد و در نهایت به شما 4 اسپیکر می دهد که فوق العاده است. نمایشگر دوم می تواند برای بازی هایی که نیاز به چت همزمان دارند استفاده شود یا همزمان دو محتوای متفاوت را نشان بدهد.

نظر شما درباره بسته بندی ایسوس ROG Phone چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

واقعا دوست‌داشتنی این گوشی . مخصوصا لوگو rog پشت گوشی، زیبایی گوشی دوچندان کرده

عجب خفنه!

Sample

دهنت ایسوس!
عجب بسته بندی‌ای، عجب سخت‌افزاری، عجب طراحی‌ای.

MohammadFarhaadi

فقط یه چیز میتونم بگم!
are u kidding me!?
این گوشی ارزش داره حنی زلدا و گاد آف وار و گرز و هیلو براش ساخته بشه!!!امیدوارم یه روزی بتونیم بازیایی در همین حد حالا با گرافیک پایینتر ولی تاپ و گاربر پسند با این موبایل و امثالهم ببینیم هر چند موبایل بازیای خوبی براش ساخته شده یا پورت شده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)