حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لغو ارایه موبایل منعطف ال جی در CES 2019

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم موبایل منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد. این خبر توسط ایوان بلاس منتشر شده بود و حالا خودش می گوید که لغو ارایه موبایل منعطف ال جی در CES 2019 دور از ذهن نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موبایل منعطف ال جی

موبایل منعطف ال جی

سال ۲۰۱۹ ترندهای زیادی خواهد داشت، از نمایشگر منعطف برای موبایل های منعطف بگیرید تا ارتباطات 5G، نمایشگرهای بدون بریدگی نمایشگر یا با بریدگی نمایشگر متفاوت و البته شارژرهای سریع تر.

همانطور که در توییت جدید ایوان بلاس می بینید، او می گوید که به نظر می رسد ال جی برنامه معرفی موبایل منعطف خود را در نمایشگاه CES 2019 معلق کرده است. احتمالا باید ماه ها آتی شاهد ارایه اولین موبایل منعطف این شرکت کره ای باشیم. ما در ترنجی خط زمانی احتمالی ارایه موبایل های منعطف برندهای مختلف را دیدیم و ال جی در صف اول آن است.

ما می دانیم که تقریبا هر شرکتی در زمینه موبایل فعالیت دارد در حال کار روی فرم فکتوی بعدی موبایل های هوشمند یعنی موبایلی با قابلیت نمایشگر منعطف است. ال جی، سامسونگ، هوآوی، برندهای چینی و حتی شایعاتی درباره اپل وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی موبایل منعطف خود را چه زمانی ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

شایعه هم خیلی کم بود، به نظر نمیومد معرفی بشه

CAPCOM

دیر آمدن بهتراز بد آمدن است

نیما عرفانی

احتمال داره صبر کنه بعد از سامسونگ و هواوی معرفی کنه
ال‌جی همیشه شرکت نوآوری بوده و الخصوص در زمینه ی گوشی های منعطف هم پر سابقه تره با گوشی های سری فلکس.
امیدوارم یه گوشی فوق العاده بزنه حتی اگه قرار باشه دیرتر معرفی بشه.

Mr. Dandelion

ال جی حتما تصمیمات مهمی گرفته و داره سیاست خودشو تغییر میده. و بدون شک باید منتظر شگفت زده شدن با محصولات بعدی ال جی باشیم هم تو سری وی و هم جی. چون وقتی کلید پشت رو از جی 5 حذف کرد به جاش طراحی ماژولار رو ارائه کرد! ممکنه به ذائقه بعضیا خوش نیومده باشه اما یک گام بلند در جهت پیشرفت و ارائه فناوری های مدرن و متفاوت برداشته شد. یعنی کلیدهای پشت که فقط یه تغییر ساده تو طراحی بودن، قربانی طراحی ماژولار شد که یک تحول بزرگ حساب میشد.

Mr. Dandelion

ببخشید! آیه قرآن نیست که وحی منزل باشه و نشه تفییرش داد. بازاره آقا جان! بازار! روز به روز نیازها فرق میکنه و باید با توجه به نیاز بازار تصمیم گرفت. حتماٌ ال جی سودآوری و درآمد زایی رو در تغییر رویکرد و فاصله گرفتن از سیاست های گذشته اش دیده و برای اینکه تو بازار بمونه و بتونه رقابت کنه و از میدون مبارزه سربلند بیرون بیاد باید سعی کنه بهترین ها رو تولید کنه و از شکست های گذشته برای پیروزی آینده اش درس بگیره.

vahid abedi

واقعا ال جی شرکت قابل احترامی هستش.

و‌همیسه به خلاقیت و نواوری بها داده.

اما حیف که سیاست های بخش موبایل الجی منجر به وضعیت فعلی الجی شد.

Mr. Dandelion

اگر قرار باشه همه شرکت ها عین هم تصمیم بگیرن دیگه رقابت معنی نداره. ال جی به قیمت پیاده کردن ایده های نو و پیشرفته تو محصولاتش اقدامات مختلفی انجام داد که متأسفانه به ذائقه برخی خوش نیومده. حداقل تو بازار ایران این طوریه. مثلا خود جی 5 با اینکه طراحی ماژولارش کلی جایزه برنده شد و از طرف خیلی از کارشناسای طراحی جایزه گرفت اما خب بعضی ها استقبال نکردن. در هر صورت ال جی ترجیح میده به جای کپی کردن سیاست های ناپایدار شرکت های دیگه خوش دست به کار بشه و با روش آزمون و خطا جلو بره. حتماً یه روز موفق میشه! اما خب باید حق بدین که نمیشه همه کاربرای دنیا رو صد در صد راضی کرد. همین جی 5 یا V20 که شاید خیلی ها خوششون نیومده یا میگن باتریش فلانه و اینا ، خیلی از کاربرا هیچ مشکلی باهاش ندارن.

Mr. Dandelion

دلیلش رو من تو کامنتای بالا گفتم. چون اولا نمیخاد کپی کنه سیاست های غلط و ناپایدار برندهای دیگه رو. دوما این که قبلا در زمینه رقابت تلفن هوشمند هیچ ادعایی نداشته و الان حدود 2 الی 3 ساله به طور جدی وارد رقابت شده. از زمانی که سری جی معرفی شد و جی 4 با کلیدهای پشت و امکانات عالیش تونست مشتریای زیادی رو جذب کنه. حالا هم تصمیم گرفته ذایقه مشتریا رو بشناسه و نسبت به محصولاتی که ارائه میده و زبان و امضای خاص خودش در طراحی ، بتونه تغییرات در محصولات ارائه بده. پس نیاز به آزمون و خطا داره تا راه بیفته. قطعا تا شکست نخوره به موفقیت نمیرسه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)