حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش اقساطی جک S5 ویژه شب یلدا

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

امروز صبح بود که در ترنجی خواندیم قیمت جک چینی صفر در بازار چقدر است؟ امشب اما خبر می رسد که کرمان موتور فروش ویژه شب یلدا برای جک S5 دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم شرایط فروش اقساطی جک S5 ویژه شب یلدا چیست؟

شرایط فروش جک S5

شرایط فروش جک S5

شرکت کرمان موتور به عنوان شریک تجاری کمپانی جک چین در ایران، شرایط پیش فروش جک S5 اتوماتیک را با قیمت قطعی و برای تحویل در شهریور ۱۳۹۸ اعلام کرده است.

قیمت جدید جک S5 کرمان موتور 219 میلیون و 900 هزار تومان

برای شرایط فروش اقساطی جک S5 ویژه شب یلدا اعلام شده از سوی کرمان موتور با توجه به تغییرات جدید تخصیص ارز به خودروسازان، قیمت جدید جک S5 کرمان موتور 219 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده که امکان خرید نقدی و اقساطی  نیز برای مشتریان فراهم است.

همچنین کرمان موتور برای مشتریانی که در این طرح از پیش فروش نقدی استفاده نمایند، با توجه به شرایط زیر بین یک و دو میلیون تومان تخفیف را اعلام نموده است. کرمان موتور مبلغ پیش پرداخت صورت پنج مرحله ای(نقدی و تسهیلاتی) را 46 میلیون تومان و دو مرحله ای را 100 میلیون تومان اعلام کرده است.

نظر شما درباره این فروش اقساطی جک S5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

ویژه شب یلدا !!!!!!

siavash-t

خجالت آوره! خودروی چینی انقدر بشه، خودروهای ژاپنی و کره ای چقدر بشه؟! اصلا حرف خودروهای آلمانی و خودروهای تولید شده در بقیه کشورها رو هم نمی زنم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)